נתן וילנר מונה למנכ"ל קבוצת MPP הכוללת את MCP, POLYRAZ, אריזות מדף פלזית ובנדע

קבוצת MPP מאחדת חברות בעלות וותיקות בתחום תחום פתרונות אריזה קשיחה למזון. מהלכי הקבוצה כיום מתמקדים בקיימות, התייעלות תפעולית וחיזוק השותפות עם לקוחותיה הגלובליים

נתן וילנר, המנכ"ל הנכנס של קבוצת MPP

לפני קצת יותר מחצי שנה רכשה קבוצת MPP, המורכבת מהחברות אריזות מדף פלזית, פולירז ובנדע, את חברת MCP, המתמחה בייצור מגשיות עבור ארוחות מוכנות במגוון יישומים. בעקבות הרכישה, מונה לאחרונה נתן וילנר, מנכ"ל MCP, לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.

הצטרפות MCP לקבוצה מרחיבה את סל המוצרים בעולמות התוכן של אריזות מזון קשיחות. כעת הקבוצה מציעה מבחר מוצרים רחב הכולל מגשיות, מכלים, מכסים וגלילי יריעות מחומרי גלם שונים: PET ,CPET, PS, ו-PP, כולל MLPP, הרכב חומרים בעלי חסמות גבוהה. אלו מתאימים לאריזת מוצרי מזון שונים – טריים, קפואים, מוצרי חלב, בשר, ארוחות מוכנות ועוד.

הופכים ארבע חברות לישות מאוחדת אחת

"אנחנו נדרשים לבצע שינוי משמעותי בחשיבה של כל אחת בחברות. להפסיק לחשוב כחברות בודדות אלא להתחיל לחשוב כקבוצה אחת", מסביר נתן. "אנחנו מייצרים מטרות מאוחדות וזהות משותפת, על היתרונות של כל חברה בקבוצה. מדובר במפעלים בעלי מוניטין של שנים, כל אחד בתחומו, ולכל אחת מהחברות יש את החוזקות שלה. החיבור הנוכחי מאפשר את הגדלת מגוון המוצרים, והרחבת הפעילות שלנו בשווקים בעולם. מגוון אתרי הייצור מספק לנו גמישות אדירה כאשר לכך יתרונות ברורים: שיפור זמני אספקה, יעילות ייצורית ויכולת להעניק פתרונות במחירים תחרותיים", אומר נתן. 

עם הפנים לעתיד – מצעידים את הקבוצה קדימה 

כמנכ"ל נכנס, לנתן יש מספר תוכניות אסטרטגיות עבור הקבוצה. ביניהן ניתן למנות מתן דגש על התייעלות תפעולית בכל חברות הקבוצה. "נושא זה מחייב אותנו לעלות כיתה בכל הקשור להתייעלות ושדרוג מערכי הייצור. בכל מפעל קיימים כבר תהליכי התייעלות ואוטומציה כאלו ואחרים, ומנהלי האתרים חולקים מידע משותף ביניהם על מנת ליישם פעולות מוצלחות באתרים אחרים ולהסיק מסקנות מתהליכים שפחות הצליחו". מספר נתן.

המיתוג החדש של חברות הקבוצה.
קיימות – ערך ליבה קבוצתי

נושא הקיימות מקבל משנה תוקף בכל הקבוצה. אנשי הפיתוח עומלים על פרוייקטים, לעיתים בשיתוף הרשות לחדשנות, על מנת לקדם מוצרים ברי קיימא, הניתנים למיחזור. הדבר נכון גם עבור פולימרים אשר כרגע אין תשתית מוסדרת למיחזורם כמו ה-PP וה-PS. דוגמה לפרוייקט כזה הוא יוזמה לאיסוף מוצרי PP לאחר שימוש (PCR) ושימוש פנים מפעלי בחומר הממוחזר הגרוס. דוגמה נוספת היא קו מגשיות ה- RePET, המכיל אחוזים גבוהים של חומר CPET  ממוחזר. קיים דגש על ייצור מוצרים העשויים מ-mono material אשר מאפשרים מיחזור קל בסוף חייהם.

הלקוחות – שותפים נאמנים לדרך

"הלקוחות שלנו מרוצים מהמהלך", אומר נתן. "במקום לקבל פתרון אחד של אריזה קשיחה, נפתח בפניהם עולם שלם של אפשרויות, לא רק של אריזות בצורות שונות, ליישומים שונים, אלא גם מבחר גדול של פולימרים. באפשרותנו כעת לספק פתרונות מותאמי לקוח, היות ויש לנו ארגז כלים מגוון הרבה יותר להציע להם. בורכנו בלקוחות נאמנים, אשר הולכים איתנו יחד כבר שנים ארוכות. אנחנו גאים לקרוא להם שותפים להצלחה. המהלך שאנחנו מבצעים יעמיק את השותפות ויאפשר שירות טוב יותר. העתיד עבור קבוצת MPP נראה מעניין ומבטיח והקבוצה שמה לה למטרה להתקרב ללקוחות הגלובליים", מסכם נתן.