חברת MCP ישראל נרכשה על ידי קבוצת MPP – אריזות מדף פלזית

יצרנית מגשיות ה-CPET לאריזת מזון עוברת שינוי בעלות. MCP USA האמריקאית נרכשה על ידי קבוצת Faerch Plast הדנית. החברה הישראלית נרכשה במלואה על ידי קבוצת MPP – אריזות מדף פלזית, המתמחה בייצור מגשיות פלסטיק לתחום המזון

מפעל MCP בקיבוץ המעפיל. קרדיט: MCP

לפני כשנה וחצי דיווחנו כי חברת MCP ישראל נמכרה לקבוצת Faerch. עיסקה זו לא יצאה לפועל במתכונתה המקורית ועברה שינויים. היום מודיעה MCP על רכישת חברת הבת MCP USA על ידי Faerch, כולל הפעילות בארה"ב ובקנדה. לצד זאת, מלוא האחזקות ב-MCP ישראל נרכשו על ידי קבוצת MPP – אריזות מדף פלזית.

חברת MCP ממוקמת בקיבוץ המעפיל ולה מוניטין של למעלה מ-40 שנים. היא מתמחה בייצור מגשיות CPET המיועדות לארוחות מוכנות במגוון שימושים, ומשרתת שווקים בישראל ובעולם. החברה פיתחה קו מוצרי ברי קיימא – "RePET" המשלב חומר גלם ממוחזר, rCPET, באחוזים שונים .

קבוצת MPP, אשר רכשה 100% מחברת MCP, נוסדה לפני כ-65 שנים בקיבוץ גזית. אתר הייצור בקיבוץ מתמחה בייצור יריעות ואריזות קשיחות לתעשיית המזון. כמו כן, בבעלותה גם  פולירז בקיבוץ מעוז חיים המייצר אריזות חכמות עם חסמות לאריזת מזון טרי כגון: בשר, עוף, דגים ופירות ים ובנדע אגש"ח בקצרין המתמחה ביצור כלים חד פעמיים. הקבוצה אף מציעה מגוון פתרונות משלימים כמו עיטור אריזה: הדפסות ישירות עד 8 צבעים , מדבקות עיטור ושירוול מוצרים.

"החיבור בין שתי החברות, MPP ו-MCP יוצר סינרגיה של ידע וטכנולוגיה לצד האפשרות להיכנס לסגמנטים חדשים של מוצרים ושווקים. בטוחני כי חיבור זה יביא פתרונות רחבים ומגוונים לאריזה קשיחה ללקוחותינו בישראל ובעולם ", אומר נתן וילנר, מנכ"ל MCP. מעבר לכך , מדגיש נתן את נושא האחריות הסביבתית כחברה יצרנית : "לקבוצת החברות ראייה ברורה בנושא צמצום טביעת הרגל הפחמנית, הנבחן בכול שנה ומציב יעד ברור. החברות עוסקות באופן מתמיד בפיתוח אריזות ברות קיימא. זוהי מחויבות סביבתית במעלה ראשונה".

נתן וילנר, מנכ"ל MCP

"המוטיבציה שלנו לרכוש את MCP הייתה הרצון להרחיב את תמהיל מוצרי הקבוצה. MPP מובילת שוק במשך עשרות שנים בעיקר בישראל. השילוב של חברת MCP יעניק לנו זרוע שיווקית בחו"ל גם כן. הסינרגיה בין החברות פשוט מושלמת ונכונה לשווקים בישראל ובעולם, כאשר נוכל יחד להעניק פתרונות אריזה קשיחה מגוונים ביותר", אומר יורם סרוסי מנכ"ל MPP אריזות מדף פלזית. "קבוצת MPP מאמינה בגדילה על ידי התרחבות לסגמנטים משלימים, היינו רכישת חברות בעלות שוק ומוניטין מבוסס. זהו פתרון נכון לצמיחה מהירה", מסכם יורם.

נאחל לשתי החברות הצלחה רבה בהמשך הדרך!