מלחמה מיקרוסקופית – פתרונות אנטי בקטריאליים של תוסף

תוספים המבוססים על מגוון חומרים פעילים ומתאימים לרגולציות השונות וליישומים מגוונים. התוספים מתאימים כנגד חיידקים, וירוסים ופטריות

מאז שהתגלו הבקטריות מבעד לעדשת המיקרוסקופ, האנושות משקיעה מאמצים רבים בהכחדת וירוסים וחיידקים אשר מאיימים על בריאותינו. אחד הפיתוחים בתחום הינו תרכיזים בעלי פעילות אנטי מיקרוביאלית כנגד חיידקים, וירוסים, בקטריות ופטריות. תוסף מציעה סל מוצרים רחב בתחום זה, המבוסס על טכנולוגיות שונות העוזרות להילחם בסוגים שונים של זיהומים. הפתרונות מתאימים למגוון רחב של תחומים, כך שניתן למצוא תוספי הגנה אלו ביריעות גמישות ואריזות קשיחות למזון, מכלי פלסטיק לשימוש רב פעמי, תעשיית הבניה, ציוד רפואי וסניטרי, ריהוט לשימושים רפואיים, בדים לא ארוגים, הנעלה, תעשיית הסיבים ואפילו מסכות פנים, שטרות כסף פלסטיים, מוצרי ילדים וחיות מחמד. התוספים עומדים ברגולציות המחמירות של מגע עם מזון, כולל FDA ו-EU.

תרכיזים ייחודיים למוצרים חד-פעמיים

אחד הפיתוחים המעניינים שיש לתוסף הוא תוספים אנטי ויראליים ואנטי מיקרוביאליים המבוססים על הרכב ייחודי (proprietary material) המיועדים למוצרים בשימוש חד פעמי דוגמת אריזות מיריעות PE, מפות מבדים לא ארוגים מסיבי PP, יריעות BOPP ועוד. הם שקופים, פעילים תוך זמן קצר ומציעים יחס עלות/תועלת מצוין. 

תרכיזים אנטי בקטריאליים מבוססי יוני כסף

טכנולוגיה ותיקה זו היא בעלת אישורי מגע עם מזון והתאמה לכל הרגולציות העולמיות. תרכיזים אלו עמידים בטמפרטורה גבוהה במיוחד עד 300 מעלות צלסיוס, אינם פוגעים בשקיפות המוצרים ומספקים הגנה משמעותית מפני בקטריות לזמן ארוך מאוד. בנוסף, נמצא כי תוספים אלו מספקים הגנה של כ-97% מפני וירוס הקורונה. התרכיזים מתאימים למגוון רחב של פולימרים: סיבי PP, יריעות PP/PE בשיחול, מוצרי PP/PE בהזרקה, BOPP, PS, PC, PVC, PET, PMMA ו-PVC. 

תרכיזים אנטי מיקרוביאליים ואנטי ויראליים מבוססי יוני אבץ

טכנולוגיה זו חדשה יותר מהטכנולוגיה המתבססת על יוני כסף. תרכיזים אלו שקופים, עמידים תרמית עד 240 מעלות צלסיוס, בעלי אישור FDA ומתאימים במיוחד לפוליאולפינים. הם מספקים הגנה ארוכת טווח מפני חיידקים ווירוסים היכולה להגיע ללמעלה מ-8 שנים. כמו כן, ניתן להשתמש בהם גם כתוספים אנטי-פטרייתים, עם פעילות טובה כנגד צמיחת והתרבות פטריות ועובשים שונים. 

תרכיזים אנטי פטרייתיים מבוססי גופרית

תרכיזים אלו מראים פעילות מצוינת כנגד פטריות ועובשים שונים, ומתאימים במיוחד למוצרים המשלבים סיבי עץ – WPC ופוליאולפינים. העמידות התרמית גבוהה ודומה לזו של התוספים המבוססים על יוני כסף, גם הם לא משפיעים על שקיפות המוצר. מומלץ לשלב תוספים אלו ביישומים לאפליקציות בסביבות רטובות או לחות במיוחד. 

תרכיזים בעלי פעילות אנטי בקטריאלית בהתאמה אישית ללקוח

הצוות המקצועי של תוסף עומד לרשות הלקוחות ומלווה אותם בהתאמה מדויקת ומקצועית ליישום הסופי – תוך מתן דגש על דרישות הפעילות האנטי בקטריאלית וההתאמה לרגולציות השונות. את כל התרכיזים ניתן לקבל בשילוב עם צבעים, ותוספים פונקציונליים אחרים כגון אנטי-בלוק, תוספי UV, משפרי עיבוד ועוד.

בנוסף לתוספים האנטי בקטריאליים, תוסף מספקת סל נרחב של פתרונות בתחומים מגוונים: תוספים לחקלאות דוגמת חוסמי UV, IR, תוספים ליריעות BOPP למזון דוגמת אנטי בלוק, סליפ וכן תוספי FR, מקציפים ועוד.

למידע נוסף:
תוסף, עמרי מזר, [email protected] ,054-566-3328