חברת Leadway הציגה ב-K מגוון חידושים במכונת ההזרקה מסדרת FUHRUNG

החברה הסינית, הפעילה בתחום תעשיית הזרקת הפלסטיק, משלבת במכונות ההזרקה רכיבים מהחברות הטובות בעולם כדוגמת מסך של KEBA ומנוע סרבו של Phase האיטלקית

תמונה 1: מפעל הייצור מכונות ההזרקה של Leadway, Ningbo, סין.

Leadway Machinery Technology, אחת מהמובילות בשוק התעשייה הסיני הצומח במהירות, מספקת ללקוחותיה מכונות הזרקה אמינות במחיר נוח, תוך שילוב רכיבים מחברות אירופאיות המובילות בתחומן, הן בחלקים האלקטרוניים והן בחלקים ההידראוליים. לחברה 20 שנים של ניסיון כיצרנית OEM (תמונה 1).

בתערוכת ה-K האחרונה הציגה החברה מכונת סרבו, מסדרת FUHRUNG, עם מספר חידושים: מערכת בקרה של KEBA עם מסך גדול ונוח לשימוש. מנוע סרבו מחברת Phase האיטלקית, מערכת הנעילה מבוססת טוגל פלטה המחליפה את הטוגל בעל שני מפרקים. מערכת זו מאפשרת סגירה חזקה וממוקדת יותר של הפלטות הלוחצות על התבנית וכן משפרת את עמידות וחוזק הטוגל. שיפור נוסף הנו ביחידת ההזרקה הממוקמת על גבי מסילות כפולות בעלת חיכוך נמוך המשמרת את מקביליות הדיזה ועוזרת לשמירה על תזוזה חלקה של יחידת ההזרקה. פלטות התבנית יושבות על תושבת ארוכה ויציבה יותר והמרווח בין הקולונות של המכונה גדול. שיפורים אלו תומכים בעבודה עם תבניות כבדות גדולות, תבניות מרובות מובלעות וכן מאפשרת בעתיד שדרוג והגדלה של המכונה (תמונה 2).

תחזוקה נוחה של המכונה מתאפשרת בזכות פתיחה מקסימלית. המכונה עצמה חזקה וקשיחה – ומאריכה הן את חיי הציוד והן את חיי התבנית. חלקים רבים עשויים מגרפית-נחושת (בהשוואה לגרפית אלומיניום או סגסוגות אבץ), דבר המשפר עת חוזק ועמידות החלקים. המכונה מגיעה עם מזין הנע על מסילה צידית לצורך מילוי וריקון נוח יותר של חומר הגלם. היא מודולרית וניתנת לשדרוג, קלה לתפעול ונוחה לאחזקה, מהירה, יציבה ואמינה.

תמונה 2: השוואה בין מכונת סרבו מסדרת FUHRUNG ובין מכונות סיניות נפוצות. תושבת ארוכה ויציבה יותר לפלטות וכן מרווח גדול בין הקולונות, לעבודה עם תבניות גדולות וכבדות.

החברה, המיוצגת בארץ על ידי מגל הנדסה שהוקמה ב-2005 ומספקת למפעלים שונים ברגים וצילינדרים ומכונות הזרקה. כדי לשמור על שירות מהיר ומקצועי מחזיקה מגל הנדסה טכנאים בישראל. בנוסף, מספקת החברה שירותי הדרכה מקצועיים בכל תחומי ההזרקה והציוד הנלווה. מומחי החברה מנחים את הלקוחות כיצד לפתור בעיות במכונת ההזרקה עצמה, בציוד ההיקפי, בתבניות הייצור, ובתהליך הייצור. כל זאת, כדי להקטין את עלויות הייצור, לשפר את התחרותיות ולהגדיל את רווחי הלקוח.

 

למידע נוסף:

מגל הנדסה, תמיר בן עזרא, 052-348-3288, [email protected]