BorECO של Borouge מספק פתרונות סביבתיים לניהול מים

חברת Borouge מציעה פתרונות פוליפרופילן מתקדמים למגוון יישומים. היא מחויבת להפחתת פליטות פחמן וקידום כלכלה מעגלית 

תמונה 1: BorECO של Borouge משמש פתרון מצויין לצנרת ביוב הדורשת עמידה בלחצי מים גבוהים ללא דליפה.

החלפה של צנרת ביוב הוא עסק מורכב. בחירה של חומר מתאים, צריכה להיעשות בצורה כזו שתבטיח ביטחון שנים קדימה. תיקונים לאחר ההתקנה יכולים להיות יקרים מאוד ומעבר לכך, ישנה גם השאלה הסביבתית. מה קורה כאשר יש דליפה של מי שופכין אל תוך האדמה או למאגרי המים? לא פעם הזדהמו נחלים בארץ בעקבות שילוב של פיצוץ בצנרת ואיחורים בתיקון הנובעים משיקולים כלכליים ובירוקרטיים.  

חברת Borouge היא יצרנית מובילה של פוליאולפינים ליישומי צנרת, כבלים, חקלאות ועוד. היא חורטת על דגלה עקרונות של כלכלה מעגלית ושמירה על הסביבה ומאפשרת גם ליצרנים לשלב עקרונות אלו במוצריהם בזכות חומרי הגלם הירוקים שהיא מספקת 

בין המוצרים המתקדמים של Borouge ניצבת סדרת הפוליפרופילן BorECO, המתאימה במיוחד ליישומי צנרת וניקוז. חומרי BorECO מספקים ביצועים גבוהים ואטימות לדליפה בתנאי לחץ מים קיצוניים, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד ליישומים רגישים. 

מתאימים לא רק לצנרת 

חומרי BorECO מספקים פתרונות מתקדמים גם מחוץ לצנרת עירונית או ביתית. ניתן להשתמש בהם בכל יישום הדורש עמידות בלחץ מים, כגון מערכות המונעות חלחול גשם למי תהום ומערכות בקרה שונות. הם גם שימושיים במיוחד עבור הגנה על כבלי חשמל במתח גבוה ומספקים הגנה אמינה בתנאי שטח קשים. 

תמונה 2: BorECO של Borouge מאפשר הגנה על כבלי חשמל במתח גבוה גם בתנאי שטח קשים.

חומרי הגלם מציגים איזון מיטבי בין קשיחות, עמידות בפני שחיקה וכימיקלים, ויכולת גבוהה לשאת עומסים כבדים. בנוסף, בניגוד למתכת, הפולימרים אינם סובלים קורוזיה, מה שמפחית את הצורך בתחזוקה. הם מאפשרים התקנה מהירה, בטוחה וחסכונית באמצעות טכניקות מודרניות.  

 טכנולוגיות חדשניות להפחתת פליטות פחמן 

Borouge משתמשת בטכנולוגיות ייצור מתקדמות כדי להפחית את טביעת הפחמן של מוצריה. לדוגמה, הטכנולוגיה החדשנית Bornewables מאפשרת שימוש בחומרי הזנה ממקור מתחדש או ממוחזר, בתהליך הייצור של ה-BorECO. שותפות של חברת האם BOREALIS עם חברת Uponor Infra איפשרה פיתוח צינורות ביוב חדשניים מפוליפרופילן עם מעל 50% פולימרים ממקורות מתחדשים, עם הפחתה של עד 70% בפליטות פחמן. מוצרים אלה עומדים בתקן הסביבתי ISCC PLUS המחמיר. 

Borouge מהווה מודל לחברות בתעשיית הפלסטיק והפולימרים, בהציעה מוצרים מתקדמים התורמים לסביבה. פתרונות ה-BorECO הם דוגמה מצוינת לכך שניתן לשלב בין ביצועים גבוהים לבין קיימות, ולתת מענה הולם לאתגרי המאה ה-21. 

למידע נוסף:
SJD, אילן אשכנזי, [email protected] ,054-464-7801