סיסמטריק מציגה בתערוכת ה-NPE בארה"ב

החברה תציג בתערוכה את מערכת המינון החדשה שלה, CD200, לצד מערכות מינון נוספות של צבעים ותוספים וכן את מערכת מדידת עובי צנרת 

תמונה 1: הדמיית הביתן של סיסמטריק בתערוכת ה-NPE בארה"ב.

במיוחד בימים אלו, הנוכחות של התעשייה הישראלית ואנשיה בעולם חשובה מתמיד ומראה על חוסנה של המדינה בכלל ותעשיית הפלסטיק בפרט. חברת סיסמטריק מתכוננת במלוא המרץ להציג בתערוכת ה-NPE האמריקאית, אשר תתקיים באורלנדו בתאריכים 10-6 במאי השנה. על עיצוב הביתן והקמתו אמונים אנשי מקצוע ישראליים. 

מה תציג סיסמטריק בתערוכה? 

ל-NPE, התערוכה השנייה בגודלה בעולם, תביא סיסמטריק מספר מערכות, חלקן חדשות אשר פותחו לאחרונה. לדוגמה, מערכת המינון CD200 החדשה. זוהי מערכת קומפקטית המיועדת למינון של עד 200 ק"ג בשעה, בעלת דיוק גבוה, נוחה לתפעול ומשולבת עם כל אמצעי הבטיחות של סיסמטריק. המערכת בנויה להתקנה על גרון מכונת הייצור או כמערכת רצפתית לעבודה Off-line. 

בנוסף תוצגנה יחידות למינון צבעים ותוספים: ה-Gravicolor, יחידת מינון משקלי המבוססת על שינוע באמצעות בורג, וה-Beltcolor, מינון משקלי המבוסס על שינוע באמצעות רצועה. גם מערכת מדידת עובי צינור WTG 100-400 תהיה בביתן. מדובר במערכת חדשנית פרי פיתוח החברה, המודדת את עובי הצינור בעד שמונה נקודות בו זמנית, המבוססת על גששי טרה-הרץ הבטוחים לשימוש. בנוסף היא מציגה נתונים גם על קוטר פנימי וחיצוני וכן על אובליות הצינור. 

את המשלחת מישראל ילוו אנשי סיסמטריק USA ולמי שעוצר בביתן מובטחת כוס קפה שחור, ישראלי כמובן! 

ביתן התערוכה ממוקם ב: West Building Level 2 – Expo Hall — W6989 

למידע נוסף:
סיטו ספרן, 054-445-1375, [email protected]