חברת SISIB נכנסה לישראל ומספקת מגוון רחב של סיליקונים באיכות טובה ובמחיר משתלם

גם אתם תלכו לאיבוד בתוך מגוון הסיליקונים שהחברה מייצרת: גומי סיליקון, נוזלי סיליקון, סילאנים ומוצרים ליישומי בנייה. אלו מיוצרים בשבעה אתרי ייצור מרשימים

בשנה האחרונה נכנסה לעבודה בישראל חברה חדשה בתחום הסיליקונים, SISIB הסינית. כניסתה לוותה בתחרות בריאה של מחירים אל מול החברות האירופאיות המוכרות. מגוון המוצרים שהיא מספקת רחב במיוחד והאיכות גבוהה. לחברה שבעה אתרי ייצור ברחבי סין ובין לקוחותיה מספר חברות כימיקלים ופולימרים עולמיות המוכרות לכולנו: KCC, WACKER, Etsu-Shin, owD. בכתבה זו נסקור את מגוון המוצרים שהיא מציעה, והיישומים להם הם מתאימים.

גומי סיליקון – עמידות בחום, כימיקלים, שחיקה ובידוד חשמלי

בקטגוריה זו נכללים ה-LSR (Liquid Silicone Rubber) וה-HCR (High Consistency Rubber). מדובר באלסטומרים עמידים במיוחד המכילים סיליקון בשילוב עם מולקולה נוספת כגון מימן, פחמן או חמצן. הפולימר עשוי משדרת סילוקסנים (סיליקון וחמצן) בשילוב עם מולקולות אורגאניות נוספות. תכונות הגומי הסיליקוני מושפעות מאד מהחומרים הכימיים אותם הוא מכיל. יחסית לגומי טבעי, גומי סיליקון מראה תכונות מצוינות של עמידות בחום, בכימיקלים ובשחיקה. הוא עמיד בתנאי מזג אוויר, כולל נוכחות אוזון, ומספק בידוד חשמלי מעולה. תכונות אלו הופכות את הגומי הסיליקוני לנפוץ מאוד במוצרים רפואיים, מוצרי תינוקות, בציפוי פנימי של כבלים אופטיים, טפטפות ועוד.

נוזלי סיליקון – עמידים לטמפרטורה, קרינה ולא נדיפים

מדובר למעשה בשמני סיליקון (polydimethylsiloxane) בדרגות שונות של צמיגות (תמונה 1). ניתן להשתמש בהם כמו שהם, לדללם ע"י נוזלים אורגאניים או להכניסם לאמולסיות שונות בריכוזים נמוכים. לנוזלי הסיליקון תכונה מצוינת של אדפטציה מהירה לשינויים בטמפרטורה וטווח העבודה שלהם רחב ונע ממינוס 60 מעלות צלסיוס ועד 300 מעלות צלסיוס. הם עמידים גם לקרינה, במיוחד UV ובעלי נדיפות נמוכה מאוד. תכונות אלו הופכות אותם לנפוצים במיוחד ביישומים הדורשים עמידות גבוהה לטמפרטורות ותנאי סביבה חיצוניים מאתגרים. טווח היישומים רחב וכולל דטרגנטים, קוסמטיקה, חומרי עזר לטקסטיל, מונעי קצף, תכשירים לתחום החקלאות העוזרים בפיזור טוב יותר של חומרי הדברה וקוטלי עשבים, כמו גם ייצור המשך של אמולסיות סיליקון ו-RTV (iliconeS ulcanizingV emperatureT oomR).

בתמונה: סוגים שונים של נוזלי סיליקון בחברת SISIB.
סילאנים – לצילוב, צבעים, גומי ודבקים

אחד מקווי המוצרים המובילים בגודלם ואיכותם בחברת SISIB הוא סילאנים. החברה מספקת סילאנים לחברות ענק כגון KCC, WACKER, Etsu-Shin, owD. הסילאן הוא תרכובת אנאורגאנית המופק מסיליקון בתהליך דו שלבי. יש לו מגוון שימושים בתעשייה: סיוע לצילוב בתחום הפולימרים, צבע, גומי ודבקים. הוא משמש בציפויים שונים וגם בחומרים מרוכבים. ניתן להשתמש בו כחומר נקי או כתערובת מוכנה עם תוספים.

מוצרים לתחום הבנייה

ל-SISIB מספר מוצרים המשמים ליישום זה:

  • סיליקונים דוחי מים – תערובות סיליקון בתוך ממס או מים המשמשות לדחיית מים בתהליכי ייצור צבעים, גבס (טיח או לוחות) ולאיטום של משטחים שונים מחדירה של מים כגון בטון ורעפים.
  • Fumed silica – משנה צמיגות בצבעים, פוליאסטר ודבקים, כמו גם בתהליכי ייצור RTV, כמלאן וחומר הידרופילי בחומרי טיח.

למידע נוסף:

סוכית, משה אוזן, 1640-831-052, [email protected]