יש יתרונות לעבודה מרחוק – ב-MOVACOLOR משיקים בקר נייד ומערכת למינון Offline

הבקר הנייד מצויד בתוכנה חדשה המאפשרת אופטימיזציה ושיפור יעילות הייצור. לצידו, מערכת המינון MCS Balance ניתנת להתקנה באזור תפעולי נוח לגישה ותחזוקה 

תמונה 1: בקר נייד חדש, Portable Touchscreen Controller (PTC), אשר יושק בתחילת 2024.

ברבעון הראשון של 2024, מתעתדת חברת MOVACOLOR להוציא לשוק בקר נייד חדש המגיע כמסך מגע, Portable Touchscreen Controller (PTC), ביחד עם תוכנה חדשה, Basic Recipe Mode (BRM). מסך המגע הינו בגודל 8 אינצ'ים ומתחבר בעזרת כבל מידע יחיד למערכת המינון. כך נשמר איזור עבודה נוח ובטיחותי המאפשר גמישות גדולה יותר למפעיל. את הבקר הנייד אפשר גם לקבע לעמדה בדרכים מגוונות והוא מגיע עם חורים מובנים עבור זרוע או מסגרת נשיאה. אופציה נוספת היא חיבור על ידי מגנט. 

התוכנה החדשה, BRM, מאפשרת אופטימיזציה של סדר העבודה ושיפור היעילות. מנהל הקו יכול לתכנת פקודות עבודה ולשלוף אותן בכל רגע נתון. ניתן לנעול נתונים קריטיים כך שלא ישונו על ידי המפעילים עצמם. הם יכולים לבחור ולהריץ פקודות עבודה תוך שניות, בנוחות ובקלות. חידושים אלו אף הוצגו בביתן החברה בתערוכת ה-Fakuma.

בנוסף, הציגה MOVACOLOR בתערוכה את מערכת המינון MCS Balance למינון Offline. בדרך כלל, הממננים מותקנים ישירות על צוואר מכונת הייצור. הדבר גורם, לא פעם, לקושי בגישה נוחה אל הממנן בעת החלפות חומרים או ביצוע תחזוקה. פעמים רבות הממנן מותקן בגובה, אשר מסכן את בטיחות העובדים. כעת, ניתן להתקין את המערכת לצד המכונה, בגובה נמוך, במקום נוח לגישה ולתחזוקה מהירה. צנרת ונטורית שואבת את החומר אשר מונן בדייקנות אל המכונה בדיוק מתי שהוא נדרש בתהליך הייצור. בנוסף, התקנת הממנן הרחק ממכונת הייצור מונעת טעויות במינון הנובעות מויברציות ותזוזות המכונה אשר עלולות להשפיע על תא השקילה.

עוד הוצגו ב-Fakuma מערבלי המנות (Batch blenders) MBS ו-MBHS המיועדים לחומרים גרוסים ופחתים בעלי צפיפות נפחית נמוכה לייצור בתפוקות גבוהות. אלו מערבלים חזקים, יציבים וקומפקטיים ללא חלקים זזים בתוך המכלים. ניתן להתאימם אישית לתהליך הייצור לדיוק מקסימלי. אל המערבלים ניתן להוסיף עד שישה ממננים משקליים, המאפשרים מינון של אבקות, גרגרים או נוזלים.

למידע נוסף:
פלורמא, דניאל פלורנטל,
054-474-4291, [email protected]