F.lli Virginio לוקחת את השימוש בפלסטיק לקצה

מסועים מודולריים מפלסטיק ומיקסרים לערבוב חומר גלם היו חלק מהפתרונות המעניינים שהוצגו בתערוכת ה-K אחרונה

תמונה 1: מיקסר פלסטיק תוצרת F.lli Virginio למניעת היווצרות חשמל סטטי. בתמונה אורן בר, אופל פלסטיק לצד נציגת F.lli Virginio.

את הכתום הבוהק שמאפיין את חברת F.lli Virginio האיטלקית, לא היה ניתן לפספס בתערוכת ה-K האחרונה. החברה הציגה מספר חידושים המאפשרים חיסכון בחומר גלם, ערבוב יעיל, וכן מסועים מודולריים להתאמה אישית, כי מי לא אוהב לשחק בלגו, גם אם אנחנו כבר גדולים.

כמה פשוט ככה יפה

פתרון פשוט שהציגה החברה יעזור לכולנו להשתמש בחומר הגלם שבארז עד הגרגיר האחרון. מדובר במערכת הטייה של ארגז חומר הגלם הכוללת גם ויברציות, ומתאימה למידות הסטנדרטיות של ארגזים בתעשייה. כך כל גרגרי חומר הגלם מתרכזים בפינה אחת, ולא באופן אחיד בקרקעית. 

מסוע מודולרי שבנוי כולו על טהרת הפלסטיק

F.lli Virginio הציגה גם מסוע חדש המבוסס כולו טהרת הפלסטיק ולא האלומיניום. לצד הפחת במשקל ועלות משתלמת מחזיק המסוע ביתרון משמעותי נוסף, מודלוריות. המסוע כולו בנוי מאבני בניין שניתן להרכבה פשוטה. כך, במידת הצורך ניתן להסיר חלקים או להוסיף, על מנת להתאים אותו למשימות שונות. F.lli Virginio היא החברה הראשונה בתעייה כולה המציגה פתרון אלגנטי שכזה.

במקום לנטרל חשמל סטטי במיקסרים – נמנע ממנו להיווצר מלכתחילה

פתרון נוסף שהציגה החברה כולל מיקסר שגם הוא עשוי מפלסטיק, יחידה אחת ללא חיבורים והלחמות שנוצר ברוטציה. בניגוד למיקסר הבנוי ממתכת, במיקסר הפלסטיק לא נוצר כלל חשמל סטטי וגרגרי הפלסטיק לא נצמדים לדפנות. הפתרון משתלם גם מבחינת המחיר בהשוואה למיקסרים ממתכת. גם כאן מהווה החברה חלוצה בתחום והיא היחידה המייצרת ומשווקת מיקסרים אלו. 

המיקסרים עמידים בשריטות, קלי משקל ובחברה מספרים כי הם המוצר הפופולרי ביותר שלה. הם מגיעים בשני גדלים, 100 ו-200 ק"ג כאשר מיקסר של 300 ק"ג כבר נראה באופק. את המיקסרים ניתן לקבל בצבעים שונים ולהיעזר בהם לטובת סימון של עבודה עם חומר גלם מסוים. במידה ואין רצון להשתמש במכל כמיקסר, ניתן להסיר את בורג הערבוב ולהמשיך להשתמש במכל, הפעם לטובת אכסון חומר הגלם.

למידע נוסף:
אורן בר, 053-740-4748, [email protected]