ALOK הציגה ב-K תרכיזים המיועדים לתחומי המחזור, החקלאות, המזון, התרופות, והתרכוב

החברה ההודית הפעילה בישראל משנת 2008, שמה דגש על שירות המבוסס על ידע טכני, ומביאה לישראל מוצרים חדשים המיועדים לתהליכי מחזור, ביחס עלות תועלת אטרקטיבי

תמונה 1: משמאל, משה הנדל מחברת Poly M – הנציגות הישראלית של ALOK. מימין, Amit Puri, מנכ"ל החברה ודור שני בה.

הביתן הצבעוני ורחב הידיים של חברת ALOK ההודית משקף את התהליך שהחברה עוברת, בעודה הולכת ומתבססת כיצרנית תרכיזים מובילה. מנכ"ל החברה, מר Amit Puri מצהיר כי "ALOK שמה לה למטרה לייצר ללקוחותיה סחורה בטוחה, ידידותית לסביבה, ובמחירים תחרותיים. השוק הישראלי הוא חשוב במיוחד עבורנו, שהרי חברות ישראליות מובילות מחזיקות באתרי ייצור מסביב לעולם, ומהוות נפח הזמנות משמעותי. אנחנו מחשיבים את עצמינו כחברה 'מוטת שירות', ומתמקדים בשלושה אלמנטים עיקריים באסטרטגיה העסקית שלנו: הראשון – ידע טכני ברמה גבוהה המאפשר תמיכה ופיתוח. השני – אספקה בזמנים קצרים, מהודו לחיפה בעשרה ימים בלבד. והשלישי – שירות מקומי בעזרת סוכנות שאפשר לסמוך עליה, כמו POLY-M המייצגת אותנו בישראל".

תרכיזים בתחום המחזור

תערוכת ה-K שהתמקדה בקיימות ושימור האקלים הינה גם הזדמנות מצוינת לסקור מוצרים חדשים שהשיקה ALOK. אלו פותחו במיוחד לתעשיית המיחזור. ביניהם ניתן למצוא מתאם Re-bond (compatibilizer) המסייע בייצור חומר ממוחזר בעל תכונות מכאניות משופרות. לצידו, Re-fresh תוסף לספיחת ריחות, המיועד לעיבוד PCR או PIR. בנוסף, החברה מציעה גם משפר תכונות חדש בשם Re-nex, המסייע לשקם תכונות מכאניות ואופטיות של פולימרים שעברו דגרדציה – כמו שינויי MFI, הצהבה, אובדן ברק ועוד.

פעילים בתחום החקלאות

ALOK פעילה גם בתחום תוספים ליריעות לחקלאות, כגון Anti dust למניעת הצטברות אבק, anti insect לדחיית מזיקים, מפזרי אור שונים לקרני השמש, חבילת תוספי IR המסייעת לשמירה על טמפרטורות קרירות בחממה, anti fog למניעת הצטברות אדי מים, מסנני UV ועוד מוצרים רבים נוספים. 

החברה מספקת גם תרכיזי צבע לטפטפות וצינורות ומי שתיה, על פי התקנים המחמירים ביותר. תרכיזי Carbon black (CB) של החברה, ניתנים להתאמה על פי דרישות הלקוח. חלק מהתרכיזים מגיעים עם גודל חלקיקים שבין 20-21 ננומטרים, המסייעים הגנת המוצר מקרינת UV.

מעבר למוצרים ש-ALOK מציעה לתעשיית המיחזור ולתחום החקלאות, היא מציעה תרכיזי צבע לתעשיית סיבי ה-PET וה-PP ולתעשיית אריזות המזון והתרופות, הרכב והבניה. בנוסף, החברה מייצרת תרכיזי מונופיגמט ליצרני מאסטרבץ', וכן קומפאונדים של גיר וטלק.

החברה המשפחתית שנוסדה בשנת 1993, מחזיקה בשישה מפעלים בתת היבשת, ופרויקט משותף (JV) בפרגוואי – המשרת בעיקר לקוחות מתעשיית הטקסטיל והבדים הלא-ארוגים. 

למידע נוסף:
Poly-M, משה הנדל, 052-820-8136,  [email protected]