הכי אוניברסלי שיש – Easy Purge חומר ניקוי חדשני

חברת פלורמא, המבינה דבר או שניים בצבעים, מציגה חומר ניקוי חדש, בעל מנגנון פעולה משולש, המאפשר מעבר מהיר במיוחד בין צבעים וחומרי גלם שונים. החומר מתאים לניקוי הקנה והראנרים החמים בתהליך אחד

חומר ניקוי אוניברסלי Easypurge. שימוש במכלים גדולים והזנה על ידי משאבת מינון.

השימוש בחומרי ניקוי מתקדמים במעבר בין עבודה לעבודה נפוץ. זה מחליף שיטות ניקוי מסורתיות יותר של הזרמת חומר גלם בקו שעלותו גבוהה ויעילותו פחותה. החיסכון המתקבל הוא קודם כל בזמן יקר של השבתת המכונה, באנרגיה, חומר גלם וכוח האדם.

בעזרת חומר הניקוי המתאים ניתן לשנות צבעים במהירות, גם העקשניים שבהם, ואין צורך בפירוק חלקי ציוד לצורך הניקוי. כמובן שנשאף לחומר שיתאים למגוון תהליכים ברצפת הייצור שלנו תוך התחשבות בחומרי הגלם איתם אנחנו עובדים התהליך וטמפרטורות העיבוד.

חומר אחד לניקוי סוגי פולימרים רבים

חומרי הניקוי של Easypurge זמינים מעתה גם בישראל ומשווקים על ידי חברת פלורמא. כחברה שצבעים הם תחום התמחותה המרכזי, בחרה פלורמא ספק שידע להתמודד בהצלחה גם על מעברי צבע מאתגרים במיוחד.

Easypurge מיועד למרבית החומרים הפלסטיים כדוגמת ABS, PA, PET, PS, PC, PMMA, PVC, EVA, PU, PBT, PPO, PP, PE ולכל סוגי מכונות העיבוד – אקסטרוזיה, הזרקה וניפוח. הוא מותאם לניקוי גם של ראנרים חמים בתבניות הזרקה המאתגרים יותר לניקוי. זאת משום שגודל החלקיקים בו קטן (קוטר של 0.25-0.32 מיקרון) ואינו סותם את המעברים הצרים שבראנרים.

הוא עמיד בטווח טמפרטורות רחב במיוחד, 350-135 מעלות, דבר המקל על היישום במפעלים המשתמשים בחומרים בטווחי טמפרטורות שונים בייצור. החומר מסיר שאריות חומר שרוף שנוצר מזמן שהייה ארוך או טמפרטורה גבוהה מדי ומשחרר זיהומים שונים בתוך מערכות הזרימה בהצלחה.

אז איך זה עובד?

בבואנו ללמוד על חומר הניקוי חשוב מה יש בתוכו, אך לא פחות חשוב – מה אין בו. חומרי הניקוי של Easypurge אינם מכילים חלקיקים שוחקים העלולים לגרום לנזק לא רצוי לציוד. בנוסף, הוא אינו מכיל חומרים נדיפים היוצאים גזים וריחות לוואי לאולם הייצור.

חומר הניקוי משלב בתוכו שלושה מנגנונים שונים ששילובם יחד מביא לתוצאה מוצלחת:

  1. הפחתת צמיגות החומר, עלייה ב-MFI, הפיכת החומר לנוזלי יותר המשפרת את הזרימה של הזיהומים החוצה ומאפשרת לחומר לחדור לנקודות צרות וקטנות במיוחד.
  2. הגדלת נפח החומר על ידי הקצפה כימית הנוצרת כתוצאה מטמפרטורה העיבוד הגבוהה. במנגנון ניקוי זה תורם גם הוא להגעה לפינות נסתרות בציוד העיבוד.
  3. הרחפה ע"י חומרים היוצרים אמולסיה של הזיהומים בתוך החומר, הפיכתם לתרחיף שיכול לצאת החוצה בקלות רבה יותר.
יישום קל ונוח

העבודה עם Easypurge פשוטה ונוחה. החומר מגיע בצורה נוזלית במגוןן גדלים. בגדלים גדולים (300 גרם / 1 ק"ג) ניתן לבצע הזנה של נוזל הניקוי על יד משאבת מינון ייחודית המאפשרת הגדרת תהליך ניקוי בהתאם לסוג וגודל המכונה. המכשיר מאפשר מספר מחזורים של הזרמה והפסקה של חומר הניקוי, על מנת להבטיח ניקיון מלא, תוך חיסכון משמעותי בחומר.

חומר ניקוי אוניברסלי Easypurge. שקיות קטנות להזנה ישירה לתוך צוואר המכונה.

ניתן לקבל את הנוזל ארוז גם בשקיות קטנות של 20 גרם. אלו מתאימות לניקוי מכונות הזרקה ומוכנסות בשלמותן ישירות לפתח ההזנה של המכונה.

למידע נוסף,
פלורמא, דניאל פלורנטל, 054-474-4291, [email protected]