כפרית ממשיכה את תנופת הרכישות ומחזקת פעילות באירופה – רוכשת את חברת Delta Kunststoffe הגרמנית

חברת כפרית הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת חברת Delta הגרמנית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תרכיזים ותערובות לתעשיית הפלסטיק לרבות מוצרים מוליכים, צבעים ותוספים אחרים, תמורת 11.3 מיליון אירו

חברת כפרית, אחת היצרניות הישראליות הבולטות בתחום התרכיזים והתוספים לתעשיית הפלסטיק, ממשיכה להתרחב וכעת חתמה על הסכם לרכישת חברת Delta הגרמנית, אשר מתמחה אף היא בפיתוח, ייצור ושיווק תרכיזים ותערובות. שווי העסקה הינו 11.3 מיליון אירו. חברת Delta פועלת משנת 1996 בתחום פיתוח, ייצור ושיווק תרכיזים ותערובות לתעשיית הפלסטיק לרבות מוצרים מוליכים, צבעים ותוספים אחרים. בשנת 2021, הציגה Delta הכנסות נאות של 91 מיליון ש"ח. זאת לאחר גידול מרשים בהשוואה לשנת 2020, אז עמדו הכנסותיה על סך של 68.5 מיליון ש"ח. גם הרווח הנקי עלה מ-1.1 מיליון ש"ח לכ-2.1 מיליון ש"ח.

בד בבד עם ביצוע העסקה, רכשה כפרית את מלוא הזכויות בבניין המשרדים בו פועלת חברת Delta, בתמורה לתשלום של 600 אלפי אירו. הנכס ממוקם בעיר Weeze ,שבגרמניה, ושטחו הוא כ- 900 מ"ר.

לאורך שנות פעילותה, פיתחה החברה הגרמנית ידע טכנולוגי ייחודי בעיקר בתחום המוליכים המאפשר לה להציע ללקוחותיה תרכיזים ותערובות באיכות גבוהה ביותר המייצרים ערך מוסף גבוה ללקוחותיה. שווקי היעד העיקריים שלה ממוקמים במערב אירופה. כפרית מתכוונת להמשיך ולהפעיל את Delta בדומה לאופן פעילותה כיום תוך שילובה בפעילויות החברה השונות, השקעות בציוד ופיתוח עתידיים לפי הצורך.

רכישה זו מצטרפת לרכישות קודמות שביצעה כפרית, כחלק מהתוכנית האסטרטגית שלה. באמצע שנת 2021 היא רכשה את Addvanze השבדית, בעלות של למעלה מ-36 מיליון ש"ח. גם חברת הבת שלה בסין תתרחב בשנה הבאה לאתר גדול יותר אשר יכפיל את כושר הייצור שלה.

נאחל לכפרית בשעה טובה ובהצלחה רבה בעתיד!