בפעם השלישית ברציפות: כתר משיקה מהדורה מיוחדת של הכיסאות האייקוניים בצבע ורוד בשיתוף עמותת אחת מתשע, להעלאת מודעות לגילוי מוקדם של סרטן שד

קולקציית הכיסאות הוורודים מושקת תחת הקונספט "שבי רגע – הרגע הזה עשוי להציל את חייך". המהדורה מיוצרת זו השנה השלישית בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. הכיסאות הוורודים יוצעו למכירה ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאונליין, כשכל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום גילוי מוקדם של סרטן השד.

קרדיט: ינאי יחיאל

מנתוני עמותת "אחת מתשע", מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,500 חולות חדשות, אך כאשר המחלה מאובחנת בשלב מוקדם סיכויי ההחלמה עומדים על למעלה מ-90%.

אודי שגיא, מנכ"ל כתר: "כתר פועלת מתוך הערכים שהיא מחזיקה בהם שנים רבות, ערכים של שוויון מגדרי ומגזרי, קידום והעצמת נשים. לפיכך, החיבור לחודש המודעות לסרטן השד הוא מתבקש עבורנו. כסא כתר, אייקון ישראלי כשלעצמו, שמיוצר כעת בצבע וורוד, יקדם את השיח סביב בריאות האישה והמלחמה בסרטן שד, ויעניק בריאות וחיים לעשרות אלפי נשים בישראל. הפעולות הנוספות שנוקטת כתר בכל שנה בחודש אוקטובר ממשיכות את הקו החברתי והערכי של החברה, ופועלות בצורה מקיפה ורחבה ברחבי הארץ.  כולי מלא תקווה כי המהלך יסייע לנשים לגלות את המחלה בשלב מוקדם וגאים להוביל את המודעות לנושא חשוב זה."

הכיסאות הוורודים, צבע המאבק בסרטן השד, מיוצרים בישראל במפעל כתר ביקנעם, שבשגרה מייצר בכל 30 שניות כסא חדש וסה"כ כ-800 אלף כסאות בשנה. כיסאות כתר הם הנמכרים ביותר בישראל מזה 25 שנים, ומלווים אותנו לאורך שנים כאייקון ישראלי.