חידושים בהזרקה: Mold Masters מציגה פתרונות משופרים

סדרת דיזות חמות חדשה, בקרי טמפרטורה ותוכנת ניהול תבניות היו רק חלק מהמערכות שהוצגו בתערוכת ה-Fakuma 

יצרנית הציוד לתבניות Mold Masters הציגה בתערוכת ה-Fakuma מערכות חדשות המיועדות לשיפור איכות המוצרים, התייעלות בייצור וצמצום פסולים ופחתים. 

מערכות חמות מסדרת Fusion G3

בתערוכה הציגה החברה את הדור הבא של דיזות Fusion G3. אלו מערכות מורכבות מראש, הכוללות חיווט ומתוכננות לקצר את זמן ההתקנה וההרכבה בתבנית (התקנה בשלב אחד). שיפורי המערכת כוללים הקטנת חיתוך לדיזה ואקטואטור קומפקטי סטנדרטי. הוא בנוי עם פטנט קירור ללא מים המונע תקלות וחסימות במערכת המים, או תקלות הפעלה וכיבוי, ומאפשר קלות התקנה בזכות העובדה שאין צורך בחיווט מיוחד ואין צורך בחימום התבנית. החלפת הפין הפנימי נעשית בצורה מהירה ללא צורך בפירוק המערכת וקיימת אפשרות הוספת שרוול הגנה לדיזה. דיזת ה-Fusion מגיעה בטווח מנות הזרקה של 15-5000 גרם וניתן להזמינה בגובה של עד 1000 מ"מ.

תמונה 1: מנגנון קירור ללא מים של האקטואטור במערכת Fusion G3.

בנוסף למערכות ה-Fusion, מציעה Mold Masters את סדרת VelocityLS אשר עושה שימוש בחלקים סטנדרטיים ומאפשרת קבלת מערכת איכותית ביותר, במחיר אטרקטיבי וזמני אספקה קצרים.

בקר טמפרטורה מתקדם TEMPMASTER M3

הבקר מסדרת M3 מאפשר בקרת תהליך ההזרקה, ניטור זרימת המים ושליטה בסדר פעולת השסתומים בדיזות. בנוסף הוא מגיע עם מערכת מתקדמת לזיהוי נזילות בזמן אמת ומחבר TC CONNECT – מחבר קטן ופשוט המאפשר חיסכון בהתקנת כבלי תרמוקפלים והקטנת הסרבול בשימוש בהם.

תמונה 2: הבקר החדש מסדרת TEMPMASTER M3 של Mold Masters.
מערכת SmartMOLD לניהול תבניות ברצפת הייצור

החברה השיקה את התוכנה החדשה SmartMOLD המאפשרת ניהול בזמן אמת של הייצור, מעקב אחר זמני תחזוקה, השבתה וייצור פחתים, שמירת נתונים ודו"חות, מתן התראות ועוד. המערכת מתאימה לשימוש עם כל מכונת הזרקה.

יחידת הזרקה חיצונית למכונה (E-MULTI)

מדובר ביחידת ההזרקה הגדולה ביותר של החברה, המאפשרת להפוך כל מכונת הזרקה למכונה דו-קומפוננטית, עם גודל מנת הזרקה הנע בין 550-1237 גרמים. היחידה מונעת סרוו EM5, ויודעת לתת מענה גם להזרקת חומרים ממוחזרים ו-LSR.

קו הזרקה למבחנות PET (Preforms)

החברה פיתחה יכולת ייצור מבחנת PET רב שכבתית עם שכבת הגנה פנימית בפני קרינה החוסמת 99.9% מהאור ומאריכה חיי מדף, למשל עבור מוצרי חלב. פיתוח זה המוגן בפטנט חוסך בעובי הדופן של המוצר הסופי, בעלויות אריזה ובזמן ייצור. 

למידע נוסף:
בני מאייר,
052-398-4873, [email protected]