SLIDE וזה עובר – התרופה הנכונה לאתגרי הייצור שלכם

החברה האמריקאית מציעה מגוון רחב של חומרים המאפשרים תחזוקה של תבנית מכונת ההזרקה: חומרי Purge, חומרי ניקוי, הגנה מפני חלודה, גריז לחלקים נעים ומשפרי חליצה. המוצרים מתאימים לשימוש גם בתעשיות רגישות כמו מזון ומדיקל

תמונה 1: מוצרי חברת SLIDE.

תחזוקת התבנית היא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם הזרקה. תבנית במצב גרוע משפיעה ישירות על איכות המוצרים, התפוקה ועלויות הייצור. נקודה נוספת בה מושקע מאמץ הוא קיצור זמן מחזור ההזרקה וקיצור זמן הסט-אפ. חיסכון בחלקיקי שניות מתורגם לחיסכון כלכלי. 

בדיוק בנקודות קריטיות אלו, חברת SLIDE האמריקאית מציעה פתרונות: תרסיסים פונקציונליים המסייעים בתהליכי ניקוי בעת מעבר בין חומרים, שיפור חליצה, הגנה מפני חלודה, סיכוך זרקנים, תהליכי ניקוי אוטומטיים של צילינדרים וברגים ועוד. מוצריה מתאימים, בנוסף להזרקה, גם ליצרני תבניות ולקווי אקסטרוזיה. מדובר בחברה משפחתית, אשר החלה את דרכה בשנת 1953, ותחגוג בשנה הבאה 70 שנות פעילות. את SLIDE מיייצגת בישראל חברת מולטיפק פלסטיק, המחזיקה מלאי גדול וזמין של מוצרי החברה.

פתרונות ייחודיים לתחזוקה שוטפת המתאימים לתעשיות המזון והמוצרים הרפואיים

מרבית ממוצרי החברה עומדים בהצלחה בתקן האמריקאי NSF אשר מאפשר התאמה של חומרים למגע עם מזון ועם גוף האדם. בתחום זה מציעה החברה מספר מוצרים מעניינים: 

  • סופר גריז המיועד לגירוז זרקני התבנית וחלקים נעים אחרים. בעל אישור תקן NSF. זהו תרסיס ללא צבע וריח, אינו מלכלך את התבנית או משאיר עליה סימנים היכולים לפגוע בפני השטח של החלק המוזרק. מתאים לעבודה בטווח טמפרטורות רחב ומגיע גם כנוזל.
  • תרסיס "יבש" Mold Shield – מונע חלודה ודוחה לחות עד שנתיים בתנאי חדר סטנדרטיים. אינו מכיל ממסים על בסיס כלור, בטוח לשימוש ואינו מכתים את התבנית. ניתן לקבלו כתרסיס או נוזל, גם בנפחים גדולים.
  • מגבוני בד לחים לניקוי התבנית מפני לכלוך ושמנים שונים לפני, בעת ואחרי תהליך הייצור. יעילים מאוד לניקוי מהיר בעיקר בייצור עם חומרים ממוחזרים המכילים לעיתים זיהומים.
תמונה 2: ניקוי מוצלח ומהיר אצל לקוח קנדי בעזרת שימוש במוצרי SLIDE.
פעילות מקדמת קיימות

החברה מאמצת ערכי קיימות פנים-מפעליים ואף עוזרת ללקוחותיה לקדם קיימות בעצמם. לשם כך, היא השיקה מספר תוכניות של איסוף מכלים משומשים לשימוש חוזר, אשר מונעות את הגעתם למטמנות. בארה"ב לבדה יש לחברה 15 לקוחות גדולים אשר מעבירים פחיות ומכלים ריקים ל-SLIDE למילוי מחדש.

לפני כשנתיים, הותקנו בחברה פאנלים סולריים אשר מספקים לה כ-42% מצריכת האנרגיה. כך נחסכו כ-96 אלף קילוגרם של פחמן דו חמצני. נתון זה שווה ערך לשתילת 1600 עצים חדשים! עוד בתחום העצים, בכל הזמנה אונליין תורמת החברה לארגון One tree planted לשתילת עץ אחד. 

בנוסף, החברה ביצעה שינוי בפורמולציות להורדת משקלי הכימיקלים והאלמנטים הנדיפים, VOC, ומאפשרת עמידה בתקני בטיחות וגהות עובדים. היא מקפידה להשתמש בארגזי שינוע מחומרים ממוחזרים בלבד, הקטינה את פקקי הפלסטיק ומבצעת ניהול הדוק של השפכים המיוצרים.

שירות מצוין ולקוחות מרוצים

החברה מציעה שירות הערכת ביצועים און-ליין, ללא עלות. מדריכים וטיפים חכמים לשימוש במוצרי החברה באופן יעיל זמינים גם הם. אלו יקצרו זמנים ויאפשרו חיסכון כלכלי.

לקוח מרוצה מקנדה, המייצר חלקי כסאות, השתמש במוצרי ה-purge של החברה בעת מעבר בין צבעי מוצרים שונים. על מנת לנקות את המכונות מצבעים כהים ולהכינן לייצור צבעים בהירים, הוא נדרש לניקוי של כחמש-שש שעות. על ידי שימוש במוצר Econo-Purge של SLIDE, התקצר זמן הניקוי לחצי שעה בלבד ונחסכו כ-160 ק"ג של חומר.

למידע נוסף,
מולטיפק פלסטיק, אהוד נוימן, 050-495-1655, [email protected]