התאמת הצבע בקצות אצבעותיך! כפרית מעבירה את חווית הלקוח לעידן הדיגיטלי

אפליקציה חדשה שפיתחה החברה מאפשרת לבצע התאמת צבע דיגיטלית בכל מקום ובכל זמן. קורא צבע נייד מאתר את הצבע המתאים ביותר מתוך אלפי הצבעים בקטלוג החברה. ובמידה ואין התאמה מוצלחת – יפתח בקשה חדשה לפיתוח במהירות ויעילות

מי לא מכיר את יהודל'ה החביב, או את יניב התקתקן. אנשי המכירות של כפרית מגיעים לכל מפעל קטן וגדול, לוקחים דוגמאות למעבדה, רושמים נתונים ומוסרים תרכיזי צבע לבדיקה. ההתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות, בתקשורת ובהעברת נתונים דיגיטלית, עתידה לייעל ממש בקרוב את צורת העבודה הזו. לאחר פיתוח ארוך, משיקה כפרית אפליקציה חדשה להתאמת צבע שעתידה לשפר את השירות, חווית הלקוח ולקצר את הזמנים עד לקבלת דוגמה מתאימה ביד. 

על האפליקציה החדשה

האפליקציה החדשה של החברה כוללת קורא צבע נייד וקל משקל (NIX) המתפקד כספקטרו-פוטומטר. לצידו מכילה האפליקציה מאגר נתונים דיגיטלי הכולל את כל אלפי הצבעים הזמינים בחברה. בעזרת קורא הצבע הנייד ניתן לסרוק דוגמאות מוחשיות ולקבל את ההתאמה הטובה ביותר שניתן להגיע אליה בעזרת אלפי צבעי המדף הקיימים תוך ציון הסטייה הקיימת מהם. בנוסף ניתן לראות את כל המידע הזמין על הצבע, התאמתו ליישומי חוץ, אישורי מגע עם מזון, מקדם הדהייה ותכונות נוספות. יכולת נוספת ושימושית היא תצוגה של הצבע בהדמיה עם מוצרים שונים כמו כיסא או בקבוק כך שהמוצר הסופי שיוצר איתו מומחש בצורה ראליסטית יותר.

ומה קורה כאשר לא נמצא הצבע המבוקש?

בעזרת האפליקציה ניתן לשלוח בקשה לפיתוח למעבדת כפרית ולקבל דוגמאות – גרגרים, יריעה או צ'יפים. המעבדה מקבלת בצורה מרוכזת את הנתונים של הלקוח וסריקת דוגמת הצבע אליה הוא שואף ומתחילה את הפיתוח החדש. התהליך עצמו מואץ, הלקוח יוכל להתעדכן במצב ההזמנה שלו וכך תוכל כפרית לספק את הפתרון המבוקש בצורה יעילה, מהירה ונוחה יותר מבעבר. 

איך ניתן לקבל את קורא הצבע החדש והאפליקציה למפעל שלי?

האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפליקציות של גוגל ואפל. לקוחות כפרית שיחפצו להחזיק את הקורא אצלם במעבדה יתאמו זאת עם החברה. בנוסף, אנשי השירות והמכירות של החברה, בארץ ובעולם, כבר מחזיקים את קוראי צבע ניידים ויוכלו לספק את השירות בכל ביקור אצל הלקוחות. 

עוברים לעידן הדיגיטלי

באפליקציה מערכת טפסים חכמה באמצעותה ניתן למלא בקשות להתאמות צבע או למוצרים קיימים באופן עצמאי, מכל מקום ובכל זמן לנוחות הלקוח. האפליקציה תכלול בעתיד גם את אלפי התאמות הצבע שפותחו על ידי חברות הבנות בחו"ל וכמובן תכלול את כל ההתאמות של PANTONE לעולם הפלסטיק. זהו יתרון גדול ללקוחות רבים הנאלצים להתאים את ה- PANTONE למניפות נייר או טקסטיל שאינם נותנות דיוק טוב למניפת הפלסטיק של ענקית הצבע. בנוסף מאפשרת האפליקציה לבחור צבעים בהתאם לפולימרים מסוימים ולקבל התאמה עבור פולימר ספציפי נדרש. 

חווית לקוח חדשה

השירות החדש בא לשפר את חווית הלקוח, מנגיש טכנולוגיה מתקדמת מהירה נוחה וידידותית להתאמת הצבע. זה בעצם כל מה שאנחנו כצרכנים שואפים לקבל. רכישה מהירה, מדוייקת, פשוטה ודיגיטלית המתאימה לסביבה עסקית מהירה ודינמית.

אז בפעם הבאה שיהודל'ה או יניב יבואו לבקר, שתו איתם כוס קפה, דברו על החיים, ואת התאמת הצבע – תשאירו לדיגיטל!

למידע נוסף,
רועי לוי, 054-648-7367, [email protected]