חברת MOMENTIVE הופכת למובילה עולמית בתחום הסיליקונים

פעילות החברה גדלה ברחבי העולם, עם רכישת חטיבת מוצרי הסיליקון של תאגיד KCC, וגם כאן בישראל: לידור אלמנטס, נציגתה הבלעדית בארץ, שדרגה את המרלו"ג שלה והקימה אתר רכישות און-ליין חדש

בתמונה: סדרות הסיליקונים של חברת MOMENTIVE מציעות יישומים מגוונים.

באחת מעסקאות הרכישה הגדולות והמעניינות ביותר שחווה עולם הסיליקונים התמזגה פעילות חטיבת הסיליקונים של תאגיד KCC תחת חברת MOMENTIVE. צעד זה מבסס את פעילות החברה, שעוד לפני הרכישה היתה יצרנית הסיליקונים השניה בגודלה בעולם, כמובילה בתחום.

אין זו הפעם הראשונה שפעילות חברות גדולות וידועות מתמזגת לחברת MOMENTIVE. החברה נוצרה תוך מיזוג של חטיבת הסיליקונים המאוחדת של Bayer ו-GE (GE-Bayer Silicones) עם פעילות ייצור הסיליקונים של חברת Toshiba היפנית. לאחר מיזוגים אלו רכשה החברה לאחרונה את חברת Basildon הבריטית. כל אלו הגדילו משמעותית את יכולות MOMENTIVE והיצע המוצרים שהיא מספקת לשוק.

מוכנים גם למקרי קיצון

החברה בעלת ניסיון של 75 שנים בייצור מגוון גדול של מוצרי סיליקון ואתרי הייצור שלה פזורים ברחבי הגלובוס. ניסיונה הרב ופריסה רחבה זו מספקות יתרון משמעותי במקרים בהם מושבת היצור מסיבות שונות (כולל מקרים של כוח עליון – Force Majeure), אז יכולה החברה להסית את המשלוחים מאתר ייצור אחד למשנהו.

ל-MOMENTIVE לקוחות מכל קשת התעשיות, לרבות תעופה, ביטחון, מכשור רפואי, אלקטרוניקה, רכב ותחבורה, מזון, קוסמטיקה, אופנה, בנייה, חקלאות, השקיה, אנרגיה מתחדשת ועוד. מוצריה עומדים בתקנים המחמירים ביותר, כולל תקנים צבאיים, תקני תעופה, תקני מגע עם מזון, תקנים רפואיים ותקנים ייעודיים נוספים.

גידול בפעילות החברה בישראל

פעילות MOMENTIVE בישראל עברה תמורות רבות, כאשר לאחרונה אוחדה כלל פעילותה תחת חברת לידור אלמנטס. ריכוז הפעילות תחת קורת גג אחת מאפשר מתן מענה מקיף, אישי ומהיר יותר ללקוחות.

בעקבות הגידול בפעילות החברה בארץ, שידרגה לידור אלמנטס את מרלו"ג חומרי הגלם שלה כחלק מהערכות החברה לאספקת נפחים גדולים יותר תוך הקפדה על תנאי האחסון המיוחדים הנדרשים. המרלו"ג מציע זמינות גבוהה ומידית של מוצרים רבים, בגדלי אריזות מגוונים, יתרון בעל חשיבות משמעותית במיוחד בימים אלו בהם תעשיות רבות חוות קשיי אספקה גדולים. בנוסף, רכישה בכמויות גדולות שנעשית על ידי לידור אלמנטס מאפשרת לה להציע מחירים תחרותיים בהשוואה לחברות אחרות.

אתר לרכישת סיליקונים ONLINE

מגפת הקורונה שפקדה אותנו העצימה את הצורך בשירות יעיל ושוטף. כדי לספק מענה זה ללקוחותיה, השיקה לידור אלמנטס אתר רכישות און-ליין ידידותי למשתמש. האתר מציע מגוון מוצרים של חברת MOMENTIVE, מאפשר רכישה ישירה ואספקה מידית (משלוח עד שלושה ימי עסקים או איסוף עצמי). בנוסף, האתר כולל מידע טכני, תקני בטיחות ומידע שימושי נוסף לנוחיות הלקוח.

מעבר למלאי המוצרים הרחב באתר, חברת MOMENTIVE מציעה מוצרים רבים נוספים. עבור מידע ורכישה של מוצרים אלו, יש ליצור קשר עם לידור אלמנטס דרך האתר או בטלפון.

לכניסה לאתר: לחצו על הלינק.

תמיכה רחבה של לידור אלמנטס בלקוחותיה

"השילוב של מלאי מקומי גדול, אתר נגיש לקנייה מקוונת ותמיכה מקצועית מקומית מאפשר לנו לספק את השירות המקיף והטוב ביותר", אומר לנו בועז שפק, מנהל מכירות הסיליקונים בלידור אלמנטס.

"התפקיד שלנו הוא לפשט. אנחנו מלווים את לקוחותינו החל משלב בחירת המוצר, דרך תמיכה לוגיסטית מלאה באספקתו ועד לסיוע טכני ככל הנדרש, כולל עירוב של מומחיMOMENTIVE  בעת הצורך. זו גאווה לקחת חלק באינספור פיתוחים שלקוחותינו בתעשייה המקומית מייצרים, אנו מלאי מוטיבציה לתמוך עוד ועוד לעשייה מבורכת. המוטו של MOMENTIVE: "Inventing Possibilities", משקף זאת בצורה הטובה ביותר", הוא מסכם.

למידע נוסף:

בועז שפק, [email protected], 054-353-5048

 

מה מציעה חברת MOMENTIVE?

MOMENTIVE, בין היצרניות הגדולות בעולם של סיליקונים ונגזרי סיליקונים, מציעה מגוון רחב של חומרים לתעשיות שונות. נרכז כאן את העיקריים שבהם:

בין מוצרי הדגל של החברה נמצאים סיליקוני RTV (Room Temperature Vulcanization). מוצרים אלו נפוצים מאוד בתעשיות האלקטרוניקה והמוליכים למחצה, הדפוס והדפסות תלת-המימד, התעופה והחלל, הפאנלים הסולריים, והמכשור הרפואי. לדוגמא, RTV 560 מצוי בשימוש נרחב בתעשיית האלקטרוניקה עבור ציפוי וכימוס (Potting & Encapsulation) של רכיבים אלקטרוניים, כאשר הצילוב הסופי מתרחש בטמפרטורת החדר ובחשיפה ללחות שבאוויר.

בתמונה: חומרים סיליקוניים למעגלים אלקטרוניים.

סדרת מוצרים נוספת הינה LSR (Liquid Silicone Rubber). לקו מוצרים זה רמת שקיפות גבוהה, יכולת צילוב מהירה וחוזק גבוה במיוחד לקריעה. החומרים השייכים למשפחה זו מגיעים בטווח רחב של קושיים (3-80 ShoreA). היישומים רבים ומגוונים וכוללים: ממברנות למערכות השקיה, צינורות מסוגים שונים, ציפויים לתעשיית הרכב, מוצרים ייחודיים לתעשייה הביטחונית ומוצרי צריכה שונים. בנוסף, קיים גם תחום ייחודי של מוצרים רפואיים: חלקי אינפוזיה, מוצרים דנטליים, אביזרים אורטופדיים, קטטרים ועוד.

סדרות סיליקונים נוספות כוללות סילאנים, שמנים סיליקונים, תוספים לייצור ספוג פוליאוריתאני, ציפויים לשחרור והפרדה קלה יותר של מדבקות מהמצע (Release Coatings), ציפויים ייחודיים לקירות מסך, חומרים לייצור תבניות סיליקון וחומרים סיליקוניים ליציקות.