MCHybrid 30R של Movacolor, מזין היברידי משודרג לעבודה עם חומרים ממוחזרים

שילוב של הזנה מנתית של חומרי הגלם העיקריים עם הזנה רציפה ומדויקת של התוספים. התאמה מיוחדת לחומרים ממוחזרים וגרוסים

חברת Movacolor מציגה את MCHybrid 30R המהווה שדרוג לדגם הקודם של החברה, ה-MCHybrid 30. המזין מציע פתרון ייחודי המשלב הזנה מנתית יחד עם הזנה רציפה במזין אחד. החומרים העיקריים מוזנים ומעורבלים ע"י מזין משקלי, דבר המאפשר קצב עבודה מהיר. התוספים עצמם מוזנים גם הם בהזנה משקלית, אך רציפה, לתהליך ישירות לתוך הצוואר של מכונת ההזרקה או לצוואר האקסטרודר. הפיצול הזה, של שתי יחידות הזנה המשתלבות במזין אחד, מאפשר להנות מכל העולמות: גם שליטה נוחה ומהירה על הרכב החומרים העיקרי וגם מינון בדיוק גבוה במיוחד של התוספים.

השדרוג החדש של המכשיר, תואם למגמת הקיימות ההולכת וגוברת, ומאפשר להתמודד עם אחוז גבוה יותר של חומרים גרוסים וממוחזרים המפגינים צפיפות נמוכה. כמו גרסאותיו הקודמות, גם המכשיר החדש מאפשר התאמה מיטבית ללקוח ויכול להתאים למגוון רחב של מכלי ומערכות הזנה.

תכונות המזין

על מנת לפצות על הצפיפות הנמוכה של החומרים המוזנים למזין, מכלי ההזנה בעלי נפח גדול יותר (38 ליטר) ושיפוע תלול המעודד זרימת חומרים שאינם עגולים וסימטריים המתקשים בזרימה. גודל המכל מגדיל גם את משקלו. המכלים בלתי ניתנים להסרה, אך ניתן לרוקנם דרך המכונה בעזרת התקן מצורף. מכלי ההזנה הקטנים יותר, בעלי גודל סטנדרטי של 7 ליטרים, מצוידים במערכת הטענה ME25. יחידת המערבל הרכובה על צוואר בעל שתי יחידות MCBalance (מערכות מינון גרבימטרי בדיוק גבוה) והיא זו המשלימה את הרעיון ההיברידי. התפוקה המקסימלית של המזין MCHybrid 30R עומדת על 250 ק"ג/שעה. ניתן לשדרג את מכלי ההזנה הגדולים עם חיישנים למדידת רמת המילוי של חומר הגלם וכן, בהתקן ויברציוני העוזר לזרימת חומרים גרוסים או קשי זרימה.

תמונה 1: MCHybrid 34.2R עם שני מכלי הזנה חדשים של 38 ליטר

תא הערבוב עצמו שודרג עם מערבל ומכל חדשים. העיצוב הפשוט של המכל נועד לאפשר ניקיון קל ונוח וכן להגדיל את התפוקה וזרימת החומר. המערבל החדש מגיע בצורה טובה יותר אל כל חלקי תא הערבוב ובכך מצמצם את הזמן הנדרש.

תמונה 2: תא הערבוב החדש. מכל חדש המאפשר ניקיון נוח ומעודד זרימה בתוספת מערבל משודרג להקטנת זמני הערבוב

למידע נוסף: פלורמא, דניאל פלורנטל, 054-474-4291, [email protected]