EKO SAVE מנקה לכם את מכונת הייצור מבעיות

קו מוצרי EKO SAVE, אשר פותח בישראל לאורך שנים רבות ובסיוע המשתמשים בהם, מציע מבחר של חומרי ניקוי המיועדים לכל שיטת ייצור הקיימת בתעשייה: אקסטרוזיה, הזרקה וניפוח

תמונה 1: בעיות שונות הנפוצות בייצור פלסטיק: שאריות צבע ו-Parting Line.

חומרי ניקוי הינם כלי שליטה וחיסכון ניהוליים ואין דבר המעביר יותר צמרמורת של אחריות מאשר הצורך לנקות את מכונת הייצור, בעיקר בעת מעברים בין צבעים כהים לבהירים, או מעבר לייצור של מוצרים שקופים. מוצרים אלו דורשים רמת ניקיון גבוהה של המכונה, היות וכל דבר קטן פוגע משמעותית בנראות האופטית שלהם וכפועל יוצא מכך, באיכותם. לרוב מדובר בשעות ארוכות של מעבר חומר גלם אשר "שוטף" את המכונה. ניתן לקצר תהליכים ולהשתמש בחומרי ניקוי, אך במידה והם לא מתאימים למכונה, עלול להיווצר נזק לחלקיה. תהליכי ניקוי לא יעילים עולים בזמן, כסף וחומר גלם.

חברת EKO&CLEAN מייצרת בעשרים שנים האחרונות את EKO SAVE – משפחת חומרי ניקוי המיועדים ומותאמים לתהליכי ייצור שונים הנפוצים בתעשיית הפלסטיק. מדובר במותג כחול-לבן, המשווק בארץ ובעולם (תחת שמות שונים) בהיקפים של מאות טונות בשנה. 

תמונה 2: מכל בניפוח, בזמן מעבר צבעים, לפני ואחרי שימוש בחומר גלם Eco-Save.

מהם חומרי הניקוי של EKO SAVE?

חומרי הניקוי מגוונים: חלקם אוניברסאליים ומיועדים לשימוש בטווח רחב של טמפרטורות ותהליכי ייצור וחלקם מיועדים לשיטות ייצור ספציפיות או לניקוי פולימרים מסוימים כולל פולימרים הנדסיים כמו PEEK או PES הנחשבים לקשים לניקוי. חומרי EKO SAVE אינם שוחקים את חלקי המכונה. חלקם משתמשים במלאני ניקוי ייחודיים וללא מנגנון הקצפה. 

השימוש בחומרי ניקוי כבר מזמן אינו רק משהו תפעולי גרידא. הם מאפשרים קיצור זמן הניקיון ושיפור האיכות המתורגמים לצמצום פחתים, הקטנת זמני סט-אפ וחיסכון בזמן אדם ומכונה. שיפורים נוספים כוללים התייעלות תפעולית, בקרה ניהולית טובה יותר על הייצור וחיסכון בחומר גלם ובאנרגיה.

פתרונות לתהליכי עיבוד נפוצים: הזרקה, ניפוח ושיחול

EKO&CLEAN ממליצה כאן על מספר עצות בסיסיות לתפעול נכון תקלות בייצור:

בעיות ופתרונות בייצור בהזרקה
בעיות ופתרונות בייצור בניפוח
בעיות ופתרונות בייצור בשיחול פרופילים או צנרת
בעיות ופתרונות בייצור בשיחול פרופילים או צנרת
בעיות ופתרונות בייצור בשיחול עם דיזה שטוחה

למידע נוסף:
אקו & קלין, אלי עמיר, 050-303-9426, [email protected] ,www.ekopico.com