עכשיו זה רשמי – KraussMaffei נכנסת לטכנולוגית ייצור נוספת של הדפסה תלת ממדית

ביום הראשון לתערוכת ה-K נחשף תחום חדש בחברה – הדפסה תלת ממדית. החברה השיקה לא אחת, אלא שתי מדפסות בתצוגה חיה עתירת משתתפים בביתן החברה ובכך הופכת לחברת מכונות ההזרקה השניה שמחזיקה גם בטכנולוגיה שכזו, לצד ARBURG הגרמנית

מדפסת תלת הממד החדשה מבית KraussMaffei. לחלקים ענקיים בתחום הבניה.

הרבה התרגשות הייתה אתמול בביתן החברה, ובצדק. לא בכל יום מושק תחום פעילות חדש לגמרי בחברה מרכזית בתעשייה. מי שעקב אחרי פרסומי החברה בחצי שנה האחרונה היה יכול לנחש את הבאות ורמזים עבים פוזרו לכל עבר.

באירוע עתיר משתתפים השיקה החברה בתערוכה שתי מדפסות תלת ממד. היא מצטרפת לשלוש עולמות טכנולוגיית של החברה: הזרקה, אקסטרוזיה ותהליכים ראקטיביים. מנכ"ל KraussMaffei, ד"ר Michael Ruf, מסביר, "פיתוח המדפסת נעשה בעזרת המומחיות שלנו שנלקטה מייצור סדרתי של מוצרי פלסטיק, אנחנו מתכננים מערכות עיבוד יעילות בכל תחום וכך עשינו גם במקרה של הדפסת תלת הממד".

מדפסת תלת הממד החדשה מבית KraussMaffei. לחלקים ענקיים בתחום הבניה.
powerPrint – הדפסה של חלקים ענקיים

מדפסת powerPrint החדשה מיועדת לחלקים ענקיים בגודל של עד 10 מטר מעוקב! היא עובדת על גרגרי פלסטיק סטנדרטיים המעובדים באקסטרודר נע שיוצר את החלק המודפס. לדברי החברה זהו תהליך ייצור יעיל שיכול לשמש לייצור קליפה צורנית של החלק הרצוי. הדבר מזכיר את massivit הישראלית אך במקרה זה מיועדת המדפסת בעיקר ליישומי בניה ולא להחלפת חלקים טרמוסטיים הנעשים לרוב בעבודה ידנית.

חומרי הגלם למדפסת מגוונים, כולל חומרים מורכבים, וניתנים לרכישה בעלות נוחה. זמן התקנה שלה קצר והיא עובדת עם פתרונות תוכנה מוכרים בתחןם. כל אלו מאפשרים הטמעה מהירה שלה ברצת הייצור. בהשוואה לטכנולוגיות קונבנציונליות, powerPrint מציעה קצב הדפסה מהיר במיוחד לרכיבים גדולים.  פריקה גבוהים במהירויות הדפסה מהירות, המאפשרות זמני תפוקה קצרים לרכיבים גדולים. פיצול הדפסה וכרסום מאפשר גמישות מרבית וניצול מערכת בעלויות השקעה נוחות. ניתן לעבד מגוון רחב של פלסטיק ותרכובות מחוזקות בסיבים.

בתערוכת ה-K מייצרת המדפסת ברגעים אלו ממש רכיב בעל מבנה מורכב. כמו כן יוצגו דוגמאות של קליפות המיועדות ליציקה.

precisionPrint – מדפסת SL לחלקים מדוייקים 
מדפסת SL חדשה precisionPrint מבית KraussMaffei

מדפסת נוספת שמציגה החברה מבוססת על סטריאוליתוגרפיה. היא מתאימה לחלקים הדורשים איכות פני שטח ורזולוציה גבוהה 18-80 מיקרון. מגש ההדפסה בגודל של 250X250X400, לייצור אצוות ייצור קטנות בתפוקה גבוהה וכך פותחת שוק חדש ליצרני הפלסטיק הסטנדרטיים. בשנה הבאה נכנסת החברה לשלב בדיקות אינטנסיבי עם לקוחות בטא, ולאחריו המדפסות יהיו זמינות בשוק.

מוזמנים להגיע לביתן החברה בתערוכה ולהתרשם מהמדפסות החדשות!