GN בהתקנה מרחוק ובייצור מסיכות הגנה

מגבלות התקופה מצריכות לבצע התקנה מרחוק של מכונות חדשות. התקנות אלו בוצעו ברוסיה, הונגריה וארה"ב. בנוסף, הסבה החברה שתי מכונות תרמופורמינג לייצור מסיכות הגנה במגוון דגמים

תמונה 1: מגוון מגני פנים שניתן לייצר עם מכונות GN3021DX ו-GN3625DX.

גמישות מחשבתית ויכולת התאמה מהירה לדרישות השוק, אפשרו לחברת GN להתמודד בצורה טובה עם אתגרים הנובעים מהמשבר הבריאותי העולמי.

התקנת מרחוק אפליקציית WhatsApp

בימים כתיקונם התקנת מכונה חדשה הייתה מלווה בטכנאי המצטרף אליה. אולם, עקב מגבלות בטיסות והצורך בריחוק חברתי מצאה GN דרך חדשה לתמיכה בהתקנת ציוד חדש והדרכת המפעילים באתר הלקוח. החברה החלה לעשות שימוש נרחב בפלטפורמת המסרים הפופולרית WhatsApp המותקנת בכל טלפון (תמונה 2). כך אין צורך להוריד אפליקציה ייעודית וניתן לתמוך בהתקנה ישירות ע"י תמונות, שיחות טלפון ווידאו והודעות. לצורך ההתקנה יש להכין מראש את המכונה על ידי הדבקת תוויות על כל המרכיבים והכנת שרטוטים מפורטים.

תמונה 2: התקנה מרחוק של מכונות GN בעזרת תוכנת WhatsApp הנגישה לכל.

ההתקנה הראשונה שבוצעה כך הייתה מול חברת Georg Polymer, יצרנית מגשי הבשר הקשיחים הגדולה ברוסיה. זו הייתה זקוקה להתקנה מיידית של מכונת ה-GN760, כדי לעמוד בדרישה הגוברת למגשיות בשר ברחבי מזרח אירופה. "נדרשנו לחשיבה מחוץ לקופסה מכיוון שהלקוח היה זקוק למכונה באופן נואש" מסביר פול פיליפס (Paul Phillips) מנהל שיווק ומכירות בחברת GN: "אחד הטכנאים הבכירים ביותר שלנו הדריך מרחוק את הלקוח הרוסי כיצד להתקין את המכונה, למרות מגבלות השפה. ההתקנה הושלמה באפריל וארכה כשבוע, במקום 3-4 ימים של התקנה בנוכחות טכנאי באתר". המכונה עובדת כבר באופן רציף ומייצרת כ-240,000 מגשיות בשר ביום.

מאז אפריל הותקנו שתי מכונות נוספות באופן זה – אחת במרכז ארצות הברית והשנייה בהונגריה. שני הלקוחות הוסיפו את מכונת GN800 למכונות GN שכבר עובדות ברצפת הייצור.

הסבה של קווי תרמופורמינג לייצור מסיכות הגנה

מגפת הקורונה העלתה את הדרישה למגני פנים ותפסה את מרבית העולם לא מוכן מבחינת ציוד. בתגובה לכך, חברת GN חברה לשתי חברות גרמניות מקומיות כדי לפתח תהליך ייצור חדש למגינים. שיתוף פעולה זה הוביל להסבה של מכונות GN3021DX ו-GN3625DX המתאימות למשימה (תמונה 3).

תמונה 3: מכונת GN3021DX.

על אף שבעבר כבר נעשה שימוש במכונות התרמופורמינג של GN כבמכבשי חיתוך, מעולם לא השתמשו בהן באופן מובהק כל כך לייצור מוצר אחד בלבד כמו מגני הפנים. הסבת המכונה איפשרה להגיע לקצב ייצור גבוה של 25 מחזורים בדקה. ניתן לשלב את העבודה עם שימוש ברובוטים RSX לעירום המוצר הסופי. הניסיון הנצבר ב-GN תורגם למספר שינויים שנעשו במכונה, לטובת ייצור המגנים:

  • עיטוף הגלילים הבאים במגע עם היריעה בבד לצורך מניעת שריטות על גבי המגן.
  • חימום פלטת החיתוך ל-70 מעלות צלזיוס והפעלתה ללא כיסוי לצורך הקטנת כוח החיתוך.
  • הוספת מתקן יישור לעירום המגנים. המתקן נטען ידנית על ידי המפעילים ומאפשר עירום יציב ללא החלקה של היריעות ומונע שריטות.
  • התקן המיוחד אפשר את הגדלת שטח הפורמינג. לשלב הפורמינג הצטרפו 18 מבלטים שמנקבים את היריעה לצורך קיבוע סרט הראש האלסטי.

המכונה מתאימה לייצור מגוון מגני ראש (תמונה 1) הנבדלים בחומר ממנו הם עשויים, בתכנון ההנדסי ובכוח העבודה הנדרש לצורך ייצורם.

למידע נוסף:

א.א. נייגר, 04-629-1860/1, [email protected]