מתיחת פנים ל-CD100 מבית סיסמטריק

הדור החדש מאפשר תיפעול נוח, תא ערבוב גדול יותר ורמת בטיחות גבוהה המותאמת לתקני הבטיחות האמריקאים

תמונה 1: מערכת CD100 – הדור החדש והמשופר מבית סיסמטריק.

חברת סיסמטריק ביצעה לאחרונה "מתיחת פנים" לאחת ממערכות הדגל שלה בתחום המינון המשקלי מנתי ה – CD100. זוהי המערכת הקטנה בסדרת ה-CD, אשר כוללת גם את ה-CD400  וה-CD800 שגם הן עוברות שדרוגים תדירים לשיפור ביצועיהן בכל התחומים.

הקיבולת גדלה – הקומפקטיות נשארה

במערכת החדשה קיימים שישה ערוצי מינון בהשוואה לחמישה בלבד במערכת הקודמת. יחד עם זאת, בסיסמטריק שמרו על הגודל הקומפקטי של המערכת כולה, אשר מאפשר הרכבה שלה ישירות על האקסטרודר או, לחילופין, שימוש כמערכת רצפתית. תא הערבול גדל אף הוא, ומאפשר מלאי מוגדל של תערובת וערבוב הומוגני יותר. המערכת מתאימה למינון של חומרים בתוליים וגרוסים לתפוקות ייצור של עד 150 ק"ג לשעה במקרה הצורך.

תחזוקה וניקוי קלים לביצוע

התכנון החדש כולל מערכת ריקון ערוצים קלה ומהירה הדומה לזו הקיימת במערכות הגדולות בסדרה. על ידי הטיה לאחור של מגש הויברטור, ניתן לרוקן ולהחליף חומר בכל ערוץ בזריזות וביעילות ישירות לתוך כלי מתאים.

דלתות שירות בגוף המערכת מאפשרות גישה קלה ונוחה לתא השקילה ותא הערבוב לביצוע ניקוי ותחזוקה קלים ומהירים. ארון הבקרה והכח תוכנן מחדש לשיפור נוחות הגישה והתיפעול.

מערכות בקרה ובטיחות משופרות

המערכת החדשה מאובזרת באמצעי הבטיחות המירביים בהתאם לתקני הבטיחות הקיימים כמו שאר מערכות המינון. ה-CD100 החדשה תומכת בתקשורת למערכת MES שפותחה בסיסמטריק לאיסוף וניתוח נתוני הייצור. מערכת הבקרה VISION מאפשרת ממשק דו-כיווני עם כל סוגי ה-ERP ויכולה גם לעבוד בצורה עצמאית. הנתונים יכולים לעבור הלאה גם לתוכנות ניתוח ייצור, כמו BI ClickView, Power.כמו כן, המערכת החדשה תומכת בכל החלפים הקיימים בסיסמטריק (הגבהות, יונקים, מנהרות מגנט וכו').

למידע נוסף:
סיטו ספרן, 054-445-1375, [email protected]