פעם שניה תוך חודשיים בלבד: כפרית רוכשת חברה נוספת בצפון אמריקה

אם אתם רוצים הוכחה לכך שה-7 באוקטובר לא הכריע את תעשיית הפלסטיק בעוטף – תסתכלו על כפרית! המצטרפת החדשה לקבוצה היא החברה האמריקאית Badger Color Concentrates שנרכשה בעלות של 48 מיליון דולר

אירוע החתימה של רכישת Badger אמריקאית על ידי קבוצת כפרית. בתמונה נציגים משתי החברות וכן מ-Polyfil ארה"ב, חברה נוספת בקבוצה.

כפרית הפתיעה היום (29/2) עם הודעה נוספת לבורסה על רכישת חברת Badger Color Concentrates האמריקאית בעלות של 48 מיליון דולר. המצטרפת החדשה לקבוצה עוסקת בתחום פיתוח וייצור תרכיזי צבע, כולל צבעים נוזליים, לתעשיית הפלסטיק בשני אתרי ייצור בוויסקונסין וצפון קרוליינה. בשנת 2023 עמדו הכנסותיה על כ- 40 מיליון דולר עם רווח נקי של כ-4.5 מיליון. כ-90% מהמימון לעסקה נעשה ברובו מבנקים ישראלים ואמריקאים וממחיש את האמון שהם נותנים בקבוצה כולה.

חברת Badger האמריקאית, האתר בויסקונסין. המצטרפת החדשה לקבוצת כפרית

נראה כי כפרית ממשיכה לצאת מאזור הנוחות שלה ולפזול לתחומים נוספים בתעשיית הפלסטיק העולמית. כתוצאה מהעסקה צפויה הקבוצה להרחיב את עסקיה בשוק תרכיזי הצבע בארצות הברית, והפעם עם דגש על תחום האריזה לשוק הקוסמטיקה. לצד תחום זה למצטרפת החדשה לקבוצה פתרונות צבע גם למוצרי צריכה נוספים, תעשיית הרכב, ריהוט ובניה.

בהתאם למדיניות הניהול של כפרית בשאר אתריה בעולם, גם כאן סומכת הקבוצה על צוות הניהול המקומי שימשיך בתפקידו לצד כל עובדי החברה שלהם הוצע להצטרף רשמית לקבוצת כפרית.

כפרית מודיעה לעובדים על רכישת Badger האמריקאית.

החברה החדשה מצרפת לרכישה נוספת בצפון אמריקה עליה הכריזה כפרית בתחילת ינואר. אז נרכשה חברת ABSA הקנדית בעלות של 14.6 מ' דולר קנדיים. ל-ABSA שלושה תחומי פעילות: תירכוב מותאם אישית לדרישות הלקוחות, גריסה וערבוב חומרים המשלבים כ-35% חומרים ממוחזרים PIR וכן פעילות מצומצמת של סחר והפצה של חומרי גלם.

חברת Badger האמריקאית, האתר בצפון קרולינה. המצטרפת החדשה לקבוצת כפרית.

המגעים לרכישת החברה החלו לפני כחצי שנה, עליהם היה אמון בין היתר גם נדב גולדשטיין ז"ל. מודי פרוססמנכ"ל הכספים ותומס ברנדהרדטסמנכ"ל פרויקטים אסטרטגים הביאו אותם לסיומם המוצלחדניאל זינגר, מנכ"ל קבוצת כפרית אומר: "אני גאה שאנחנו ממשיכים בתוכנית האסטרטגית שלנו, למרות מה שחווינו ב-7 באוקטובר. מימוש עסקה זו ממשיך את מורשתו וצוואתו של נדב ז"ל, להתקדם הלאה גם בזמנים קשים. אנו נושאים תפילה עבור חזרתם הביתה של כל 134 החטופים בהקדם האפשרי".