פלסטופיל מתייעלת: מעבירה את אתר הייצור המתמקד בממוחזרים מאבדת שדה נחום לשדרות

המהלך אמור לחזק את פעילות פלסטופיל בתחום המוצרים הממוחזרים ולהביא לחיסכון וגידול בהכנסות של 3 מיליון ש"ח בשנה

פלסטופיל הודיעה היום (13/11/22) על סגירה של אתר הייצור בשדה נחום והעברתו למור תעשיות פלסטיק בשדרות. להערכת החברה, העברת פעילות אבדת מקיבוץ שדה נחום לאתר חברת מור בשדרות תאפשר לחברה לפתח ולהרחיב את פעילותה בתחום מיחזור פסולת הנוצרת בתהליכי ייצור הן במפעליה של החברה והן ממקורות אחרים. הרחבת ופיתוח פעילותיה של החברה בתחום המיחזור בישראל תואמים את תכניותיה האסטרטגיות של החברה ועשויים להוביל לגידול בהיקפי הפעילות של החברה בד בבד עם התייעלות וחסכון בשנת 2023 בהיקף משוער של כ-3 מיליון ש"ח.
מדובר במהלך הראשון של נרי נהוראי שהתמנה למנכ"ל פלסטופיל באמצע אוקטובר. בחודש זה רכשה רשמית פלסטופיל את מור תעשיות פלסטיק בתמורה ל-105 מיליון ש"ח, במטרה לחזק את פעילותה בשוק המקומי. רונן אלעד יו״ר פלסטופיל ובעל השליטה בחברה, אמר כי: "מדובר במיזוג משמעותי בתחום תעשיית הפלסטיק בישראל, וכי הפעילות של שתי החברות משלימה זו את זו, שכן לשתי החברות ישנו מספר גבוה של לקוחות חופפים, כאשר איחוד מטות החברות יוביל לעליה באפקטיביות בתחום המכירות והשיווק לצד צמצום עלויות מכר והוצאות הנהלה."

רונן אלעד אמר עוד כי החברה המשותפת צפויה להמשיך לצמוח כך שהיקף המכירות של החברה המשותפת יגיע למיליארד שקל והרווח לפני מס יגיע ל-150 מיליון שקל בתוך כארבע שנים. הוא המשיך וציין כי בכוונת של פלסטופיל להמשיך ולצמוח הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות בעלות סינרגיה מוכחת לפעילות פלסטופיל בארץ ובחו״ל.

נאחל בהצלחה!