ARBURG חוזרת לשגרה עם וובינר על הזרקות 2K בשיתוף SU-PAD וימי הטכנולוגיה המסורתיים

אחרי תקופה ארוכה של חוסר וודאות, ומפגשים בעיקר וירטואליים, חברת ARBURG והנציגה שלה בישראל, חברת SU-PAD, חוזרות לפעילות ולשגרה שהייתה נחלתם לפני הקורונה. את החזרה לשגרה יציינו החברות בשני אירועים מיוחדים. האחד, וובינר המתמקד כולו בהזרקה מולטי-קומפוננטית שיתקיים בתחילת יוני. השני, ימי הטכנולוגיה המסורתיים שמקיימת ARBURG בין ה-22-25 ליוני, באתר החברה בגרמניה.

תמונה 1: מעל ל-40 מכונות יפעלו בימי הטכנולוגיה של ARBURG – 22-25 ליוני 2022.
ימי הטכנולוגיה של ARBURG חוזרים!

יש אירועים שפשוט לא ניתן להעביר דרך הזום. אחד מהאירועים האלו הוא ימי הטכנולוגיה של ARBURG המהווים את האירוע השנתי המשמעותי ביותר עבור החברה. האירוע משמעותי אפילו בהשוואה לתצוגה של החברה בתערוכת ה-K בסוף השנה. במסגרת ימי הטכנולוגיה פותחת ARBURG את שערי המפעל ואולם התצוגה שלה לאנשי מקצוע מכל העולם. במשך ארבעה ימים רצופים יהיה ניתן להתרשם מכ-40 מכונות מתקדמות ותאי ייצור שלמים שיפעלו לנגד עיניכם. כל אחת מהמכונות מדגימה יכולות שונות ואין בית ספר יותר טוב מזה לחידושים בהזרקה. מי שרוצה להדר, יוכל לקחת חלק בהרצאות מקצועיות שיתקיימו גם הן במקביל לפעילות ברצפת הייצור. בנוסף, סיור מודרך באולמות הייצור של החברה יאפשרו למשתתפים להתרשם מפס הייצור של מכונות ההזרקה, מתהליכי האוטומציה ומהציוד המתקדם שנמצא בכל שלב בתהליך.

על פי המסורת, משלחת ישראלית אותה מארגנת SU-PAD, תשתתף גם היא בימי הטכנולוגיה. בגלל חוסר הוודאות שליווה אותנו בתקופת הקורונה, נדחו ימי הטכנולוגיה מהמועד הקבוע שלהם במרץ, לסוף יוני. על כן, זמני ההערכות של המשלחת מישראל משלחת היו קצרים מהרגיל. למרות זאת, ועל אף הרישום המהיר, התאספו תוך זמן קצר מעל לעשרים משתתפים מתחומים שונים בתעשייה. אל המשלחת יצטרף כמובן גם הצוות המסור של SU-PAD שילווה את המשלחת באירוע.

וובינר מיוחד שכולו על טהרת הזרקות 2K

אירוע מעניין נוסף שיקיימו ARBURG ו-SU-PAD בתחום ההזרקה הוא וובינר המתמקד כולו בהזרקות מולטי-קומפוננטיות. טכנולוגיה זו הולכת וצוברת תאוצה עם הדרישה הגוברת למוצרים מורכבים יותר ולתהליכים אוטומטיים החוסכים כוח אדם ותהליכי עיבוד נוספים. את הוובינר תקיים חברת SU-PAD שתייצג את יכולות ARBURG בתחום בכבוד.

תמונה 2: 1/6/22 – וובינר מיוחד של SU-PAD, המתמקד כולו בטכנולוגיית ההזרקה מולטי-קומפננטית של ARBURG.

באירוע יסקרו הגישות המגוונות לשילוב חומרים שונים בהזרקה בהיבט תכנון המוצר, המכונה והתבנית. מכיוון שבטכנולוגיה זו יש קשר הדוק אף יותר בין אפיון המכונה המתאימה ובין תכנון התבנית של המוצר, יתארח בוובינר גם טימו שטיינברונר, יצרן התבניות BRAUNFORM, שבגרמניה, שישפוך אור על הנושא והמורכבות שבו.

בסוף המפגש יתקיים פאנל שאלות ותשובות בו ניתן יהיה להתייעץ בנושאים הבוערים לכל חברה וחברה.

הוובינר יתקיים בתחילת יוני, 1/6/22. למידע נוסף והרשמה, לחצו כאן.