בקרי טמפרטורה משודרגים עם משאבה צנטריפוגלית של חברת gwk

חברת gwk הטמיעה טכנולוגיות מתקדמות בבקרי הטמפרטורה החדשים שלה. הדגמים החדשים פועלים עם משאבה צנטריפוגלית ומאפשרים חיסכון באנרגיה ובעלויות תפעול

חברת gwk הגרמנית מחזקת את מעמדה בשוק יחידות בקרת הטמפרטורה הקומפקטיות, עם הטמעת טכנולוגיות protemp selection ו-  protemp advancedאל תוך דגמי ה-enersave החדשים שלה.

מעתה, מספקת gwk בדגמיenersave  החדשים גם יחידות בקרת טמפרטורה המבוססות על טכנולוגיית משאבה צנטריפוגלית יעילה במיוחד לטמפרטורות של עד 140°C ולתפוקת חימום של 6-50 kW. בקרי טמפרטורה אלו מצטרפים לדור החדש בקרי הטמפרטורה של החברה (teco c) המיועדים לטמפרטורות של עד 225°C עם תפוקת חימום של 6-36 kW ומתבסס על טכנולוגיית משאבה היקפית.

סדרת enersave עם המשאבה הצנטריפוגלית

בסדרה זו, שפותחה בעיקר עבור יישומים בעלי עוצמת זרימה בינונית וגבוהה ולשילוב עם מערכות לפיצול וחלוקת מים, נעשה שימוש במשאבות צנטריפוגליות מפלדת אל-חלד. מלבד הביצועים הגבוהים ועלויות האנרגיה הנמוכות יחסית, המשאבות מאופיינות בעמידות גבוהה ותורמות להורדת עלויות האחזקה.

הודות לעיצוב, למידות ולמבחר המרכיבים, יחידות בקרת הטמפרטורה נמצאות בין הדגמים היעילים ביותר בשוק ומפגינות ביצועים גבוהים. שימוש בממיר תדרים אופציונאלי יכול לשפר אף יותר את היעילות הגבוהה של הדגם הסטנדרטי, ותכונות המשאבה ניתנות להתאמה מיטבית לתנאי ההפעלה האמיתיים.

בניגוד למשאבות הסטנדרטיות, בהם משתמשים בדרך כלל בהתקנים קומפקטיים, ביחידות החדשות של gwk מותקנות משאבות צנטריפוגליות. הן אלו המאפשרות חיסכון בעלויות אנרגטיות, והמספקות ערך מוסף משמעותי באותם תנאי ייצור. לשם השוואה, מדידות של שני סוגי המשאבות, בשיעור זרימה זהה של 50 ליטר/דקה ובלחץ דיפרנציאלי של 3.8 בר, הציגו ירידה של 86% או 1.9 Kw בצריכת האנרגיה בשימוש במשאבה הצנטריפוגלית.

בנוסף ליעילות האנרגטית, סדרת enersave מאפשרת גם שיעורי זרימה גבוהים של עד 440 ליטר/דקה בלחץ חוזר של 3 בר וכך מרחיבה למעשה את טווח העבודה של בקרי טמפרטורה קומפקטיים.

במקרים רבים, במיוחד במכונות הזרקה בינוניות או גדולות, נדרש מספר קטן יותר של בקרי טמפרטורה כאשר משתמשים במערכת enersave בהשוואה לפתרונות עם משאבות סטנדרטיות. כתוצאה מכך יש חיסכון לא רק בעלויות תפעוליות שוטפות אלא גם בעלויות ההתקנה והאחזקה. מעבר לכך,יתרון נוסף למערכת הוא שטח ריצפה קטן במיוחד.

protemp advanced

טכנולוגיית זו זמינה בארבעה גדלים (סדרה 1-4), כולם עם קירור ישיר או עקיף. יחידות בקרת הטמפרטורה תוכננו במיוחד עבור יישומים הדורשים רמה גבוהה של העברת חום ושיעורי זרימה גבוהים בנקודת ההפעלה, לדוגמא, במקרה של לחץ חוזר. בהשוואה ליחידות אחרות בשוק, נראה כי בקרים אלו מפגינים ביצועים גבוהים ביותר במונחים של קצב זרימה, הספק קירור וצריכת אנרגיה. בנוסף, הסדרה מציעה את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות ואופציות תפעוליות.

protemp selection

טכנולוגיית זו מגיעה בשני גדלים (סדרה 1-2), עם קירור עקיף במקרה של סדרה 1 ועם קירור ישיר בסדרה 2. יחידות בקרת הטמפרטורה כוללות מבחר של התכונות והמאפיינים החשובים ביותר של דגמי ה-protemp advanced. בגרסה הסטנדרטית כבר קיימים מערכת אלקטרונית למדידת קצב הזרימה, לחץ וטמפרטורה בנקודות זרימה בכניסה וביציאה. לוח בקרה עם מסך מגע 4.3" הכולל תצוגת טקסט פשוטה, מעקף משאבה, פיקוד מוגן בתקן IP 54, מנגנון ללכידת זיהומים בזרם החוזר וברזים כדוריים על יציאת וכניסת המים.

יחידות בקרת הטמפרטורה של gwk

סדרת ה-enersave החדשה, הדור החדש ביותר של יחידות teco c, ויחידות בקרת הטמפרטורה המוכחות של סדרות teco wi, wd, to, th מקנות ל-gwk היצע מוצרים מרשים של בקרי טמפרטורה עבור שמן ומים. הבקרים פועלים ברמות גבוהות ביותר של יעילות וגמישות, עבור טמפרטורות של עד 400 מעלות צלזיוס. בנוסף, gwk החברה הגדולה ביותר והמובילה בתחום מספקת מגוון פתרונות ליישומיvariotherm , לבקרת טמפרטורה מרובת מעגלים ולטכנולוגיות בקרת טמפרטורה משולבת בתבניות mould-integrated.

יחידות בקרת הטמפרטורה החדשות מסדרת enersave, המצויידות במשאבה צנטריפוגלית