ספקים חדשים בתחום ה-ABS כולל תרכובים מיוחדים מגיעים מהמזרח ומשווקים על ידי KASA

Supreme ההודית נכנסת לתחום ה-ABS כאשר הקמת קווי ייצור מתוכננת בעתיד הקרוב. לצידה, EuroPlas מסייעת בתרכובי ABS מוליכים, משוריינים ועם תיסוף FR, לצד תרכיזים מבוססים מחצבים טבעיים וחומרים מתכלים

בתמונה: אילן אשכנזי מחברת SJD, לצד נציג חברת SUPREME בתערוכת ה-K.

כעת כאשר שרשראות האספקה נוחות יותר, רצוי לבחון אילו פולימרים ותוספים ניתן למצוא מעבר לים. מדינות אסיה מציעות חומרים איכותיים ובמחיר נוח המשווקים על ידי KASA הישראלית.

מובילים בייצור סוגי PS שונים

החברה ההודית, Supreme, הינה אחת הגדולות בעולם לייצור חומרי גלם פוליסטירניים. לאור הביקוש ל-ABS בעולם, היא התחילה בשיתוף פעולה עם החברה האיטלקית Versalis לשיווק והפצת ABS. זהו השלב הראשון בהרחבת סל המוצרים כאשר בהמשך כבר יש תוכנית מסודרת למעבר לייצור עצמי. קו ראשון לייצור ABS בתפוקה של 70 אלף טונות בשנה יותקן באתר החברה בהודו עד שנת 2024, וקו שני בתפוקה זהה מתוכנן כשנתיים לאחר מכן.

בסל המוצרים של החברה ניתן למצוא מגוון רחב של PS: High Gloss PS, ESCR, Super High Impact PS, PS מתוסף FR, וכן את הפולימרים הנפוצים יותר GPPS ו-HIPS. Supreme מציעה גם EPS (Expandable PS) שיכול להגיע עם תיסוף FR או מותאם לתעשיית המזון. בתחום זה מציעה החברה גם מוצרים סופיים, ולא רק חומר גלם, בדמות לוחות PS מוקצפים.

בנוסף מספקת החברה סל תוספים מבוססי פוליסטירן כנשא כגון צבעים, כולל לבנים ושחורים, תוספים אנטיבקטריאליים, מייצבי UV, משפרי עיבוד, משפרים אופטיים, משפרי חלקות, אנטיבלוק, אנטיסטטי ועוד התוספים ניתנים לרכישה גם במטריצות נוספות מלבד פוליסטירן.

EuroPlas מספקת פתרונות מתקדמים בפולימרים הנדסיים, מלאנים ותוספים

לתרכובים מורכבים יותר של ABS עם סיבי זכוכית, FR, תוספים אנטיסטטיים וכן HIPS מוליך חשמלית ניתן להעזר בחברת EuroPlas הוויטנאמית.

אילן אשכנזי מחברת SJD, לצד נציגת חברת EuroPlas (משמאל) בתערוכת ה-K.

לצד תרכובים אלו היא מייצרת גם מגוון רחב של תוספים ומלאנים ובכללם טלק וגיר (CaCo3) איכותי ביותר – שבו היא ידועה כיצרנית הגדולה והמובילה בעולם. שימוש במלאנים מאפשר שיפור החוזק המכאני של המוצרים הסופיים וכן מספק חיסכון כספי. המלאנים מקטינים את השימוש בחומר גלם פוסילי במוצר ומבססים אותו על אחוז גבוה של מחצבים טבעיים.

עוד בתחום הקיימות, מציעה החברה תרכובים של חומרים מתכלים המבוססים על עמילן תירס. החומרים יכולים להתכלות בקומפוסט תעשייתי. מוצר לדוגמה אשר מיוצר מחומר זה מיועד עבור רהיטי החברה איקאה השבדית – יריעה אשר עוטפת את הרהיטים בעת האיחסון ומגינה עליהם מפני אבק טרם המכירה. EuroPlas מציעה גם תרכיזי צבע מגוונים, כולל צבעי לבן ושחור ותרכובים מותאמים לפי דרישות הלקוח.

כל פולימר ותוסף שתרצו – תחת קורת גג אחת

חברת KASA המשווקת חומרים אלו הוקמה בשותפות חברת SJD (ספיר-יעקובי-דוידס) וכפרית. לצד מגוון רחב של חומרי גלם, צבעים ותוספים מציעה KASA גם חומרים ממוחזרים. 

למידע נוסף:
SJD, אילן אשכנזי, [email protected] ,054-464-7801
KASA, רועי לוי, 054-648-7367, [email protected]