Borouge נבחרה כספקית בפרויקט צינורות התשתית של הרכבת התחתית של קהיר!

בזכות קשיות, עמידות לנגיפה ועמידות בתנאי טמפרטורה וכימיקלים, הבלוק קו-פולימר מבוסס PP נבחר לפרוייקט וזכה בפרס מצויינות מוביל בעולם הערבי

תמונה 1: צינורות תשתית מ-PP-B מתוצרת Borouge.

בעוד גוש דן מצוי בעיצומן של עבודות תשתית להקמתה של מערכת הסעה תת קרקעיות, וחוק המטרו עדיין מחכה לאישור, הרכבת התחתית של קהיר כבר פעילה, ונמצאת בתנופת גדילה. חברת Borouge האמירתית הכריזה לאחרונה על הבחירה במוצרי PP מסוג בלוק קו-פולימר שלה לעבודות בניית קו המטרו השלישי במטרופולין קהיר. שם הם ישמשו לייצור צינורות ניקוז.

עבודות התשתית מבוצעות על ידי תאגיד התעשיה המצרי-גרמני (EGIC) לו תספק החברה את חומר הגלם. תהליך אישור החומר מול EGIC התבסס על בדיקות של מעבדה גרמנית מובילה.

Khalfan AlMuhairi, סגן נשיא בכיר לאזור מזרח התיכון ואפריקה ב- Borouge אמר: "אנחנו גאים להיבחר כשותף ל-EGIC בפרויקט חשוב כל כך למצרים. חומרי הגלם שלנו נבחרו כאופטימליים על ידי צד שלישי בזכות עמידותם ואמינותם. אנו מצפים לתחילתה של מערכת יחסים ארוכה ומשמעותית עם EGIC, שתואיל לשני הצדדים ותספק לנו הזדמנויות עסקיות נוספות. אנו ממשיכים לעמוד בדרישות הגבוהות של לקוחותינו ולספק פתרונות מקיימות בתחום הצינורות, החסכוניים באנרגיה ומצמצמים דליפות".

חלקות פני שטח ועמידות לנגיפה בטמפרטורות נמוכות

עמידות הצנרת לדליפות מושגת על ידי קירות פנימיים חלקים המבטיחים זרימה מהירה מכוח הכבידה. זו מצמצמת את הסיכוי לסתימות וחסימות. קשיות ועמידות החומר לנגיפה, גם בטמפרטורות נמוכות, מאפשרת התקנה פשוטה בחורף. גם העמידות הכימית שלו מסייעת להתאמתו לפרויקט.

הרכבת התחתית של קהיר

הקו השלישי של מטרופולין קהיר זכה לאחרונה בפרס מצוינות, תחת הקטגוריה "פרויקט פיתוח התשתית הממשלתי הטוב ביותר" מטעם הארגון הערבי העולמי למצויינות Arab Government Excellence Award.

קו מטרו זה הוא הראשון שמחבר בין מזרח ומערב קהיר, ואורכו 41.2 קילומטרים. הוא כולל 34 תחנות ונבנה בארבעה שלבים. שלושת השלבים הראשונים כבר פעילים, ומתפרסים על פני 24 קילומטרים. השלב השלישי מכסה 17.7 קילומטרים, וכולל 15 תחנות, מתוכן 8 תחתיות ו-5 עיליות.

פתרונות צנרת מתקדמים

פתרונות הצנרת המקיימים של Borouge נמצאים בשימוש במגוון פרויקטים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, במתקני טיהור שפכים, בקו המים הגדול של ריאד ועוד. חומרי הגלם המיוצרים באיחוד האמירויות בטוחים, אמינים ועמידים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בפיתוחם.

למידע נוסף:
SJD, אילן אשכנזי, [email protected] ,054-464-7801