ברכות לזוכי תחרות עיצוב אריזות "כוכב ישראל"

לראשונה במתכונת הנוכחית ולאחר שנתיים של הפסקה, נערך אירוע הוקרה לכבוד זוכי תחרות עיצוב האריזות לשנת 2020 ו-2021. הם יזכו לייצג את המדינה בתחרות WORLDSTAR מטעם ארגון האריזה העולמי WPO

תמונה 1: זוכי תחרות כוכב ישראל בשנים 2020-2021, בערב הוקרה מיוחד שנערך על גג מכללת תלתן בחיפה. בכתום – ד"ר שירה רוזן, יו"ר המכון הישראלי לאריזה. מימינהּ – אורן הרב"ם, מנהל איגוד מוצרי הצריכה והבניה בהתאחדות התעשיינים.

על גג המכללה לעיצוב "תלתן" שבחיפה, ניתן היה לפגוש כמעט את כל הדמויות החשובות בתעשיית האריזה בארץ. מנהלי מפעלים, מהנדסים ומעצבי אריזות, כולם התכנסו לראשונה לאחר תקופה ממושכת לערב שארגנו מכון האריזה הישראלי והתאחדות התעשיינים. האירוע היה מפגש מקצועי חברי מקסים והוכרזו בו זוכי תחרות האריזה לא רק של 2021, אלא גם של השנה הקודמת. זאת מכיוון שמפאת מגפת הקורונה, לא הזדמנה לנו אפשרות להיפגש. באירוע נשאו דברים ד"ר שירה רוזן, יו"ר מכון האריזה, הראל בן דוד ראש תחום פלסטיקה, גומי ואריזות ואורן הרמבם, מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובניה.

זוכי התחרות בקטגוריות השונות הציגו פתרונות מושכים ויצירתיים, ורבים מהם מתכתבים עם מגמת הקיימות. את התעשייה שלנו ייצגו בכבוד שני זוכים:

הזוכה בקטגוריית אריזות לקוסמטיקה: פיתקית מפעלי הדפסה עבור סדרת מוצרי קוסמטיקה לחברת "ד"ר נונה". האריזה משלבת יוקרה ומקוריות, ומאפשרת להכניס בתווית ספרון עם כמות מלל משמעותית המתאים למיחזור יחד עם האריזה. התווית משלב הטבעת זהב/ כסף/ ברונזה.

הזוכים בקטגוריית אריזות למזון ומשקאות הם הטחנות הגדולות של א"י ובתשי כוחיי שעיצבו אריזות לסדרת הקמחים הצבעוניים לפסטה, במשקל של 500 גרם. אריזת הקמח עומדת בסטנדרט גבוה של חדירות חמצן ואדי מים מינימליות, לשמירה על הטריות. כך מתייתר הצורך בניפוי הקמח, כל עוד נשמרה שלמות האריזה. האריזה מבוססת למינט הכולל PET, PE ואלומיניום. 

אירוע ההוקרה המוצלח במתכונתו החדשה עשוי לפתוח מסורת חדשה. נאחל לזוכים הצלחה בתחרות האריזה העולמית ה-WORLDSTAR!