אירוע של פעם במאה חוגגים 100 שנים לימי הטכנולוגיה של ARBURG

האירוע המסורתי של ימי הטכנולוגיה מוכפל השנה וכולל גם חגיגות למאה שנים של פעילות. הדגמות מרתקות, הרצאות, הצצה לרצפת הייצור של מכונות ההזרקה מהמובילות בעולם וחברה טובה מובטחים

תמונה 1: אולם התצוגה של ARBURG המחכה לכם בחגיגות המאה במרץ הקרוב.

ימי הטכנולוגיה של ARBURG הם חגיגה! על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בציון 100 שנים לחברה. בין ב-8 ל-11 למרץ נפתחים שערי המפעל של ARBURG בלוסברג, גרמניה. במרכזו של היער השחור תוכלו להתרשם לא רק מתהליך הייצור וההרכבה של מכונות ההזרקה אלא גם מאולם התצוגה המשוכלל. עשרות מכונות ייצור יעבדו עבורכם וידגימו, כל אחת ואחת, תהליך ייחודי: מוצרים מולטי-קומפוננטיים, תבניות מורכבות, עבודה עם ממוחזרים, הקצפה, חומרים מרוכבים, תאי אוטומציה ועוד. אוהבי הטכנולוגיה בינינו בהחלט שילכו שם לאיבוד. לצד ההדגמות יערכו גם הרצאות מקצועיות של טובי המומחים בעולם ההזרקה.

במהלך ימי האירוע יתקיים גם סיור מרתק בקווי הייצור של המפעל הצמוד למרכז ההדרכה. הסיור יאפשר הצצה לנבכי הטכנולוגיה המתקדמת העומדת מאחורי מכונות ההזרקה והוא מהווה אטרקציה לכל מי שאוהב לראות תעשייה במיטבה. 

אל האירוע מוזמנים משלחות מכ-50 מדינות, כאשר סך כל מספר המשתתפים הכולל יעמוד על כ-7000 איש. גם מישראל מתארגנת משלחת דומה של כמה עשרות משתתפים, עליה אמונה נציגת ARBURG בישראל, SU-PAD. משלחת זו מהווה מסורת רבת שנים ומהווה זו הזדמנות מעניינת להכיר חברים נוספים מהתעשייה המקומית והעולמית ולהיות חלק מחזית הטכנולוגית בתחום.

חברים מכל רחבי תעשיית הפלסטיק והגומי מוזמנים לקחת חלק בביקור המסורתי. בין אם אתם כבר עובדים עם מכונות החברה, שוקלים לעבוד בעתיד הקרוב ואף הרחוק – מהביקור הזה תצאו נשכרים. ההשתתפות בחגיגות המאה מאורגנת על ידי SU-PAD ועלותה 1500 יורו. היא כוללת טיסות, העברות, לינה, כלכלה מלאה וכמובן ליווי והדרכה. ניתן לנצל את האירוע גם לתיאום פגישה עם מומחי ARBURG ו-SU-PAD לייעוץ פרטני.

למידע נוסף והרשמה, כנסו לכאן או צרו קשר עם:
SU-PAD, ורד רהב סמדר, [email protected], 073-246-6011