נציג/ה לתמיכת מכירות - Back Office.

מיקום
תל אביב
שם החברה המפרסמת
חברה תעשייתית
תיאור משרה

התפקיד כולל:
טיפוח הקשר עם מגוון לקוחות החברה תוך טיפול בתהליכי הזמנות, הצעות מחיר, תמחור ותפעול.
ביצוע ותפעול אספקות מוצרי החברה תוך שמירה על רמה גבוהה של איכות ושרות מקצועי ואדיב.
התפקיד הינו אדמיניסטרטיבי, אך דורש הבנה טכנית, ומחייב תקשורת שוטפת עם אנשי המכירות, המפעל ולקוחות החברה.
משרה מלאה.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

דרישות המשרה

העדפה לבעלי/ות תואר ראשון / הנדסאי/ת, רצוי בעל/ת הבנה ורקע טכני.
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה או בתפקידים אדמיניסטרטיביים – חובה.
ניסיון בעבודה בחברה תעשייתית – יתרון משמעותי.
שליטה בתוכנות ה- office.
שליטה מלאה בתוכנת Priority – חובה.
הבנה טכנית גבוהה.
נכונות לשעות נוספות (רבות).
יושר ואמינות.
יחסי אנוש מעולים.
התחייבות לתקופת עבודה ממושכת.

שפות: אנגלית ברמה טובה.

פרטים נוספים

בדקו התאמתכם לתפקיד בעזרת שאלות המיון:

שאלה: כמה שנות נסיון יש לך בתפקיד דומה?

תשובה: שנה עד 3 שנים.

שאלה: האם עבדת בעבר בחברה תעשייתית?

תשובה: כן.

לשליחת קורת חיים