מנכ"ל SK Laser הגיע מגרמניה לישראל והציג בביתן של מולטיפק בתערוכת ה-New Tech

לצד פתרונות סימון בלייזר, הציגה מולטיפק גם את יכולות האוטומציה ודפוס הטמפון של חברת KENT. ההשתתפות סיפקה לחברה חשיפה לתעשיות ההייטק והאלקטרוניקה בישראל 

תמונה 1: צוות מולטיפק ומנכ"ל חברת SK Laser בתערוכת ה-New Tech להייטק ואלקטרוניקה.

חברת מולטיפק השתתפה לראשונה בתערוכת ה-New Tech לתחום ההייטק והאלקטרוניקה. זוהי התערוכה הגדולה בישראל לתעשיות אלו והציגו בה למעלה מ-150 חברות. כחברה משפחתית אשר מתמחה בפתרונות הדפסה ואוטומציה, הציגה מולטיפק בביתן שלה שניים מספקיה – KENT המציעה פתרונות אוטומציה ודפוס טמפון ו-SK Laser לפתרונות סימון בלייזר. 

פתרונות אוטומציה מותאמים אישית לדפוס טמפון  

המבקרים בביתן יכלו להתרשם ממערכת אוטומציה תוצרת KENT, מבוססת Vision שזיהתה חלקים שנעו על מסוע באוריינטציה משתנה, ובעזרת רובוט שישה צירים מיקמה את החלקים באופן מדוייק במכונת ההדפסה. לאחר סיום תהליך הדפוס, פרק הרובוט את החלקים המוגמרים למסוע נוסף. "האתגר במערכות אוטומציה אלו הוא לא ההדפסה, אלא דווקא המיקום המדוייק של החלק בתוך דפוס הטמפון", מסביר אהוד נוימן, מנהל הפיתוח העסקי במולטיפק שליווה את התערוכה מקרוב. 

"חברת KENT מציעה פתרונות אוטומציה ודפוס מותאמים אישית להדפסה באיכות גבוהה ובזמני מחזור קצרים במיוחד", מספר אהוד. בנוסף לרובוטי שישה צירים, החברה מציעה פתרונות אוטומציה נוספים: רובוטי Scara בעלי ארבעה צירים, מכשירי בקרת צמיגות דיו אוטומטיים, התקני מיקום מבוססי מנוע סרבו או מצלמת CCD. פתרונות אלו משולבים במדפסות טמפון ומספקים פתרונות אוטומציה מלאים. KENT ידועה בפתרונות דפוס ידידותיים לסביבה ולמפעיל המצמצמים את אידוי וצריכת הממסים וגלופות המיוצרות בטכנולוגיית לייזר ולא בשיטת צריבה. בנוסף מספקת החברה הדפסה מתקדמת בשיטת PFD (Pad Foil Decoration) המשלבת יריעה ממותכת להדפסת דוגמאות מורכבות וקוים עדינים גם על פני משטחים צורניים מאתגרים 

הדפסה וסימון בלייזר באופן אחיד והדיר 

בביתן החברה בתערוכה נכח גם Christoph Kollbach, בעלים ומנכ"ל חברת SK Laser, חברה גרמנית משפחתית המומחית בפתרונות המותאמים לצרכי הלקוח. הוא הגיע לביקור מגרמניה, דבר לא מובן מאליו בימים אלו. במהלך התערוכה, הודגם סימון לייזר חזרתי על עטים אשר חולקו למבקרים. מגוון הפתרונות שהחברה מציעה רחב וכולל פתרונות אוטומטיים, חצי אוטומטיים או ידניים. חברת מולטיפק, הנציגה המקומית, מסייעת באינטגרציה מלאה ברצפת הייצור.  

טכנולוגיות הלייזר הרלוונטיות לסימון חומרים פלסטיים שקיימות ב-SK Laser הן: Fiber laser, MOPA, לייזר אור ירוק ולייזר UV, כאשר ניתן לבחור בין מספר רמות איכות בסימון. הטכנולוגיה מתאימה בעיקר לקווי ייצור בתפוקה בינונית ומטה. פתרון זה הינו ידידותי לסביבה, אינו פוגע ביכולות המיחזור, מתאים לסביבות עבודה נקיות ועמיד בנוכחות כימיקלים. בנוסף לסימון, הלייזר יכול לשמש לחיתוך של אנגוסים או פלאשים. זוהי שיטה יעילה אנרגטית, מהירה ומשתלמת יותר מחיתוכים ידניים. 

חשיפה לתעשיות חדשות 

"התערוכה הייתה הצלחה רבה עבורנו", מסכם אהוד. "פגשנו לקוחות רבים מתעשיית הפלסטיק, אבל גם קיבלנו חשיפה טובה לתעשיות חדשות כמו התעשייה הרפואית והביטחונית אשר תעזור לנו להתרחב לכיוונים חדשים. גם Christoph התרשם מאוד מהדינמיות של התערוכה ומכמות המתעניינים במוצרים שהצגנו".
סירקו את הקוד לצפייה בסרטון מהתערוכה.

למידע נוסף:
מולטיפק פלסטיק, אהוד נוימן, 050-495-1655, [email protected]