שקיות או לא להיות: פיתוחים חדישים של Roll-O-Matic ו-MAMATA במכונות לשקיות

המכונה החדשה של Roll-O-Matic נותנת כבוד לחברו הטוב של האדם, ומייצרת גלילי שקיות קטנות לאיסוף צואה בתפוקה של עד 80 גלילים לדקה 

תמונה 1: קו ה- Delta החדש של Roll-O-Matic מייצר גלילי שקיות לכלבים בתפוקות גבוהות.

כולם אוהבים כלבים. ובכן, לא כולם, אבל אוהבי הכלבים הם בהחלט חלק נכבד מאוכלוסיית העולם. אם זאת, מעטים אוהבים לאסוף אחר הצרכים שלהם וכל התפתחות טכנולוגית שתסייע בזה היא מבורכת. חברת Roll-O-Matic השיקה לאחרונה קונפיגורציה חדישה לקו ה-Delta שלה. מכונה זו מתמחה בייצור גלילי שקיות לאיסוף צואת כלבים, המתאימים בגודלם למתקני החזקת השקיות הסטנדרטיים, ופותרים אתגר זה של חברינו השעירים. 

קו Delta של Roll-O-Matic לייצור גלילי שקיות 

קו ה-Delta הינו אחד ממכונות הדגל של Roll-O-Matic ומתאים למגוון של יישומים במספר תצורות. בין השאר ניתן לייצר בקו שקיות עם הלחמות צד, הלחמות תחתונות, הלחמות כוכב, שקיות עם סרט קשירה פנימי, שקיות T, ועוד. הקו מסוגל לייצר גלילים רציפים עם פרפורציה או שקיות בודדות הנשלפות מגליל אחד. המכונה מגיעה בשלושה דגמים, המתאימים לרוחב גליל של 900, 1100 ו-1250 מ"מ. היא מתאימה לעבודה עם סוגי פוליאתילנים שונים וכן חומרים ממוחזרים, מתחדשים, או מתכלים. 

תמונה 2: מכונת השקיות העומדות החדישה Vega 285 PM מבית MAMATA, בשילוב זיפר. בתמונה תצורות הלחמה שונות.

החידושים בקו מאפשרים ייצור של עד 4 גלילים בו זמנית ו-80 גלילים לדקה, סטנדרט חדש ליעילות עבור התעשייה. גלגול השקיות נעשה ללא זביל ולכן התהליך ידידותי יותר לסביבה. דיוק המכונה מבטיח איכות גבוהה וצמצום פחת. 

המכונות המהירות לייצור שקיות של MAMATA 

חברה נוספת שמציגה חידושים בתחום ייצור שקיות היא חברת MAMATA ההודית. החברה מתמחה במכונות לשקיות עתירות טכנולוגיה באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים. בין המכונות של החברה, הוצגה לאחרונה ה-Vega 285 PM. המכונה מתוכננת לשקיות Doypack עומדות המשלבות זיפר. היא מייצרת במהירות של 100 שקיות לדקה ומתאימה במיוחד ללמינטים מבוססי PET, BOPP ורדיד אלומיניום. השקיות מגיעות במגוון ממדים ותצורות, עם עובי יריעה של עד 150 מיקרון.  

מכונה זו מצטרפת לפיתוחים הקודמים של החברה. ה-Win 750 P היא מכונת שקיות בהלחמות צד ומהירות גבוהה של 300 שקיות בדקה. היא מתאימה לייצור שקיות מ-LD-LLDPE, HDPE ולמינטים. לצידה ה-Win 305 המתאימה להלחמות אמצע, בנוסף להיותה חסכונית באנרגיה ויכולתה לעבד חומרים ממוחזרים. כפתרון לקצבי עבודה מהירים במיוחד, מציעה החברה את ה-Vega 600 Plus ו-Vega 750 Plus  להלחמות צד במהירות של עד 450 שקיות בדקה, מהמהירות בשוק. היא מייצרת שקיות למגוון יישומים כגון לתליית בגדים, שקיות משלוחים, הוספת סרט קשירה פנימי, הוספת זיפר ועוד. 

למידע נוסף:
אוגדן עמנואל, צחי אוגדן, 054-300-0666, [email protected]