הצלחה בתערוכת ה-NPE לחברת סיסמטריק

החברה הציגה באולם המרכזי מערכות מינון שונות ומערכת למדידת עובי צינור אשר זכו להתעניינות רבה בקרב המבקרים הרבים בביתן 

תמונה 1: הביתן של סיסמטריק בתערוכת ה-NPE.

תערוכת ה-NPE בפלורידה, ארה"ב, הסתיימה לאחרונה וחברת סיסמטריק אשר הציגה בה מדווחת על הצלחה גדולה ועניין רב. ביתן החברה מוקם באולם המערבי המבוקש והמועדף על יצרני הציוד והמכונות. מיקום מרכזי זה התאפשר בעקבות וותק השתתפות והצגה רב שנים של סיסמטריק ב-NPE. 

את הביתן איישו צוות ישראלי שכלל שלושה אנשי מכירות,  לצד צוות מקומי הכלל מנהל וטכנאי מכירות מארצות הברית ומנהל המכירות של השוק הדרום אמריקאי. בנוסף הגיעו סוכנים מאירופה וארצות הברית.  

מערכת מינון חדשה CD200 

אחד החידושים שהוצגו בביתן הייתה מערכת המינון CD200 שהצטרפה לדגמים הוותיקים יותר. מדובר במערכת מינון בעלת טביעת רגל קטנה ומיועדת למינון של עד 200 קילוגרמים בשעה. המערכת מדוייקת, נוחה לתפעול ומשולבת עם כל אמצעי הבטיחות של סיסמטריק. היא בנויה להתקנה על צוואר מכונת הייצור או כמערכת רצפתית לעבודה Off-line. 

עבודה רציפה של מגוון מערכות מינון משקלי בתערוכה 

בביתן ניתן היה להתרשם מה-Gravicolor, יחידת מינון משקלי לצבעים ותוספים המבוססת על שינוע באמצעות בורג, וה-Beltcolor, מינון משקלי המבוסס על שינוע באמצעות רצועה. מערכות אלו הותקנו על מתקן תצוגה ייעודי. כולן פעלו והכינו תערובות עם חומרי הגלם בזמן אמת. תצוגה זו אפשרה להתרשם מביצועיהן ואופן פעולתן וכך הלקוחות והמבקרים השונים יכלו לראות בעצמם את פשטות התיפעול והדיוק בזמן העבודה.  

כמו כן, ניתן היה לראות את פעולת המערכת למדידת עובי צינור – WTG 100-400, אשר ביצעה מדידה בזמן אמת על צינור אשר הוכן במיוחד לתערוכה, והיה בעל דפנות בעובי משתנה. מדובר במערכת חדשנית פרי פיתוח החברה, המודדת את עובי הצינור בעד שמונה נקודות בו זמנית, המבוססת על גששי טרה-הרץ הבטוחים לשימוש. בנוסף היא מציגה נתונים גם על קוטר פנימי וחיצוני וכן על אובליות הצינור. מערכת זו גרמה לעניין רב בקרב מבקרי הביתן. 

חשיפה גבוהה במהלך התערוכה 

"צוות החברה הופתע לטובה ממספר המתעניינים שהגיעו לביתן. אין ספק כי התערוכה הצליחה לחשוף את סיסמטריק ללקוחות חדשים ולחזק את הקשרים עם לקוחות קיימים", אומר יעקב גוזני מסיסמטריק, אשר נכח בתערוכה. "צוות ההקמה, אשר הורכב מאנשי צוות ישראלים, עשה עבודה מרשימה בבחירת המיקום, הציוד ועיצוב הביתן".