שמונת המופלאות: מכונות IntElect הכל – חשמליות מגיעות ל-Fakuma 2024

הביתן של Sumitomo (SHI) Demag בתערוכה יציג מכונה חדשה עם כוח נעילה 180 טון לתעשייה הרפואית, פתרונות לייעול אנרגטי, הגברת השקיפות עם myAssist, בנוסף ליישומים שונים לתעשיית הרכב והזרקות LSR 

תמונה 1: מכונת ההזרקה IntElect 2 S של Sumitomo (SHI) Demag תוצג ב-Fakuma 2024.

מחירי האנרגיה עולים במהירות בשנים האחרונות, ונראה כי יעילות אנרגתית הופכת לשיקול משמעותי יותר ויותר ברכישה של מכונות. בתוך כך, הביתן של Sumitomo (SHI) Demag ב-Fakuma 2024 יתמקד פתרונות לייעול אנרגטי, הגברת השקיפות עם myAssist, וחסכון בעלויות. בנוסף, תציג החברה יישומים שונים לתעשיית הרכב והתעשייה הרפואית, כולל הזרקות LSR. באולם B1 שביתן B1-1105 יהיה ניתן לראות ארבעה מכונות, וארבעה נוספות יוצגו אצל שותפים. 

הזרקת אריזותלמה לעבור לכל-חשמליות? 

יעילות אנרגטית היא שיקול משמעותי בהזרקות לתעשיית האריזה שבה התפוקות גבוהות והעבודה רציפה. כמענה לכך, תציג השנה החברה את מכונת ההזרקה IntElect 2 S 220/660-1400 בשילוב רובוט עם כניסה צדדית ליישומי IML בתבנית בעלת ארבע מובלעות, היכולים להביא לעיתים לחיסכון של עד 70% בצריכת האנרגיה. 

מכונת הזרקה IntElect חדשה לתעשייה הרפואית עם כוח נעילה 180 טון 

לטובת התעשייה הרפואית, מרחיבה החברה את את טווח כוח הנעילה של מכונות IntElect למוצרים רפואיים. כעת, יעמוד הטווח על 130-180 טון, ומכונה בעלת כוח נעילה של 180 טון תדגים הזרקה מדוייקת של בוכנות מזרקים מ-HDPE בתבנית בעלת 32 מובלעות עם מנת הזרקה של 29 גרם. המכונה מאפשרת החלפה מהירה של הבורג בהתאם ליישום או גודל החלק המוזרק. היא מגיעה עם 3 ברגים בקוטר 45 מ"מ, 50 מ"מ ו-60 מ"מ כסטנדרט, וקיימת אופציה לתוספת של בורג בקוטר 55 מ"מ. 

יכולות הזרקת LSR מהטובים בתעשייה 

מכונות הזרקת LSR הן ללא ספק מהמוצגים הפופולריים ביותר של החברה בתערוכות. השנה היא תציג את יכולות הזרקת ה-LSR על שלוש מכונות IntElect ברחבי התערוכה. בביתן הראשי תודגם הזרקה שסתומי אינפוזיה ב-IntElect 180 עם תבנית בעלת 64 מובלעות, בעוד בביתנים של חברות שותפות יוצגו הזרקות של כיסויים לשיניים (A6-6206) ב-IntElect 130, ומשטחי אפייה ב- IntElect 75 עם תבנית בעלת מובלעת אחת (A4-4307). בכלל המוצגים יהיה ניתן לראות רובוטים מסדרת SAM-C, שידגימו בין השאר עבודה בסטנדרטים המחמירים של התעשייה הרפואית, וכיצד יכולות הקישוריות המצויינות מבוססת ה-OPC-UA של המכונות משפרות את יעילות הייצור. 

IntElect Multi מציגה הזרקה מולטי-קומפננטית לתעשיית הרכב 

הזרקות מולטיקומפוננטיות הן נפוצות במיוחד בתעשיית הרכב. ה-IntElect 130 Multi תדגים יישום זה בהזרקה של PC ו-ABS באמצעות שולחן מסתובב. בשילוב עם רובוט 6 צירים, תא הייצור מגיע לזמן מחזור כולל של 25 שניות. מכונה זו מתאימה גם לתבניות גדולות בעלות מספר רב של מובלעות. 

מקצה שיפורים נוסף בפתרון החכם myAssist 

Sumitomo (SHI) Demag רואה בשיפור יעילות הייצור אתגר משמעותי, ולכן אין זה מפתיע שהיא מתכננת לחשוף בתערוכה מקצה שיפורים נוסף בפתרון החכם myAssist. מערכת זו מגבירה את שקיפות תהליך הייצור, ובאמצעות איסוף נתונים והדמיה מספקת תובנות לגבי תהליך ההזרקה. בין השדרוגים החדשים: ממשק משתמש ידידותי יותר המקל על האיסוף, הצגה וניתוח של נתונים ממספר רב של מכונות וציוד היקפי המסייעים באיתור תקלות ואופטימיזציה. 

למידע נוסף:
Molo Molding Innovation, אלון נווה,
[email protected] ,054-223-8332