KraussMaffei מציגה את ה-SmartAssist, שירות לפתרון תקלות מרחוק דרך תקשורת וידיאו עם מומחי החברה. הפלטפורמה נעזרת במציאות רבודה ומאפשרת פתרון מהיר, מקצועי וזול בהשוואה לביקור טכנאי באתר. השירות נמצא בשימוש ברחבי העולם
בתקופה זו בה אנו חיים בצל קורונה והגבלות חברתיות ביקורי טכנאי, בטח מחו"ל, הופך למסובך. הצורך בשירות תמיכה מרחוק הולך ומתגבר. כאילו חזתה את הנולד, השיקה KraussMaffei בתערוכת ה-K האחרונה, פלטפורמת שירות חדשה, smartAssist לתמיכה ואחזקה מרחוק. פלטפורמה זו הופכת לחשובה עכשיו יותר מתמיד והחברה מדווחת כי נעשה בה שימוש נרחב.
תמיכה ואחזקה מרחוק – smartAssist
השירות החדש מספק תקשורת קול ותמונה (AUDIO-VIDEO) מאובטחת עם מומחי החברה ומאפשר פתרון עצמאי של תקלות מכונה, צמצום זמני ההשבתה וחיסכון בעלויות הטכנאי. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית smartAssist לטלפון חכם או טאבלט. אין צורך בשדרוגי מכונה, רכישת רישיון או התקנת שרתים. האפליקציה זמינה לשימוש חופשי במכשירי אנדרואיד ואפל.
"במקרים רבים ניתן לאתר ולפתור בעיות במכונה מרחוק. צוות התחזוקה של הלקוח נתמך בצורה מלאה על ידי המומחים שלנו והם מביאים יחד לפתרון הבעיה", אומר סטפן פלדמאייר, מנהל פתרונות הדיגיטל ב-KraussMaffei (תמונה 1).
פותרים תקלות בעזרת מציאות רבודה
בעזרת האפליקצייה מומחי החברה מקבלים תמונת מצב ברורה ומהירה של המצב בשטח (תמונה 2). מציאות רבודה מאפשרת למשתמש לשלב בשיחת הוידיאו תמונות אמת יחד עם טקסטים וסמלים וירטואליים העוזרים להסביר את התקלה ולהגיע לפתרונה המהיר. "הודות לתקשורת היעילה, מומחה KraussMaffei רואה את התקלה ממש כאילו הוא נמצא באתר. הלקוח מקבל מידע והוראות ממוקדות שמאפשרות לו לאבחן ולפתור את התקלה בעצמו", מסביר סטפן. בנוסף, ניתן לצרף מומחים נוספים לשיחה ולהציג תיבת תרגום אוטומטי של טקסט. ניתן להתחבר לשירות גם דרך משקפי תלת ממד ולא רק דרך מסף הטלפון.
פעילות גלובלית
שירות SmartAssist פעיל ברחבי העולם, כולל בישראל, ומתאים לכל מכונות ההזרקה של החברה. התקשורת מתבצעת עם מומחי החברה בגרמניה או עם השירות בישראל.
תקשורת מאובטחת ותיעוד מלא
התקשורת מתבצע דרך רשת אורחים (LTE או guest WLAN) ולא דרך הרשת העיקרית של הלקוח על מנת לשמור על אבטחת הנתונים והמידע. התקשורת מוצפנת לכל אורך השידור ואין צורך בהשתלטות מרחוק על המכונה. ניתן לייצר דוח שירות מלא עם כל המידע הרלוונטי, כולל צילומי מסך, סרטונים או הערות שנכתבו במהלך העבודה.
היתרונות ללקוח
בין היתרונות ניתן למנות: חיסכון העלויות אחזקה, קבלת שירות מהיר ויעיל, קיצור זמני המתנה לטכנאי, קיצור זמני השבתת המכונה, העברה מהירה ומאובטחת של מסמכים וקבצים בתקשורת מוצפנת ומשקפי תלת ממד המאפשרים "ידיים חופשיות" לביצוע פעולות.
אז איך מצטרפים?
תחילה יש לפנות לספק השירות המקומי, ומקרה שלנו בישראל, לחברת פרומתאוס. יחד הם יחליטו האם תמיכה מרחוק באמצעות smartAssist מתאימה לבעיה. במידה וכן, השירות ניתן כמעט מיידית אחרי ש-KraussMaffei מאתחלת את השירות תוך 15-30 דקות.
למידע נוסף:
פרומתאוס פוטשניק, דוד פוטשניקוב: 058-454-5004, [email protected]