מנהל /ת תיקי לקוחות

מיקום
משרדי החברה נמצאים בתל אביב ובא.ת. ברקן והלקוחות ממוקמים ברחבי המדינה.
שם החברה המפרסמת
סופרגום
תיאור משרה

* מנהל /ת תיקי לקוחות כפוף למנהל מחלקת המכירות. המשרה הינה מלאה-גלובלית. החלוקה הינה כ-70% משרד+ 30% שטח.

* התנעה, ביצוע וליווי תהליכי מכירה ללקוחות משלב הצעת המחיר ועד לאספקת המוצרים.
* ייעוץ מקצועי ללקוחות לצורך העמקת המכירות תוך יצירה וביסוס הקשרים בקרב הלקוחות
* ביצוע תהליכי מכירה ומשא ומתן טלפוניים.
* זיהוי הזדמנויות לצורך פיתוח תהליכי מכירה חדשים.
* ביצוע תהליכי שימור לקוחות, טיפול בתלונות ותמיכה בלקוחות החברה באופן שוטף.
* התנהלות שוטפת מול מספר רב של ממשקים פנים ארגוניים ובצד הלקוח: רכש/הנדסה/לוגיסטיקה/אבטחת איכות.
* תכנון עבודה חודשי, רבעוני ושנתי הנגזר מיעדי המכירות של החברה
* דיווחים שוטפים למנהלי החברה.

דרישות המשרה

* תואר ראשון, יתרון למהנדס/ת /הנדסאי/ת /טכנאי /ת ו/או לימודים טכניים אחרים.
* כ-3 שנות נסיון בתפקיד דומה.
* הבנה טכנית ברורה וראיה מרחבית, ויכולת קריאת שרטוטים.
* ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת (ידע בפריוריטי- יתרון) כולל יישומי אופיס ושליטה מלאה בחיפוש באינטרנט.
* עברית ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור).
* תקשורת בינאישית טובה ותודעת שירות גבוהה.
* סדר וארגון ויכולת לנהל פרויקט מתחילתו ועד סופו באופן עצמאי.
* הכרות עם תחום התעשיה (תעשיות ביטחוניות, מדיקל ורפואה, אנרגיה ומים, בניה, הולכה ותשתיות)- יתרון.
אנו מחפשים אותך:
בעל /ת מוטיבציה גבוהה ורעב להצליח, נחוש /ה, חרוץ /ה, אחראי /ת, אמין /ה, יצירתי /ת, שחקן /ית צוות ונשמה.

לשליחת קורת חיים