פולירם מודיעה על חתימה על הסכם לרכישת Misch + Compoundiertechnik GmbH & Co הגרמנית

בהמשך להנפקה שניה בסוף ינואר מגופיים מוסדיים בבורסה הישראלית, שהניבה 97 מיליון ש"ח עבור רכישה של מפעל במערב אירופה – פולירם מודיעה היום על חתימת הסכם רכישה של חברת Misch + Compoundiertechnik GmbH & Co הגרמנית

מפעל CMT הנרכש, באד אווינהאוזן, גרמניה.

חברת פולירם הממוקמת במושב רם-און שבתענך, עוסקת בתרכוב חומרים פלסטיים למגוון תעשיות, ונמצאת בשליטת קרן פימי משנת 2015. ההנפקה האחרונה ובעקבותיה הרכישה הנוכחית, מגיעות לאחר שנה מוצלחת מאוד עבור החברה – לאחר שדיווחה על רווחי שיא וחלוקת דיווידנד של 30 מיליון ש"ח למחזיקי המניות שלה. החברה הנרכשת – Misch + Compoundiertechnik GmbH & Co (MCT) הגרמנית, עוסקת בייצור ושיווק מוצרים ותוספים מפוליפרופילן (PP) ואלסטומרים תרמופלסטיים, בעיקר לתעשיית הרכב הגרמנית, והיא שוכנת בעיר באד אווינהאוזן שבצפון מערב גרמניה. מדובר ברכישה אסטרטגית המגדילה את כושר הייצור של פולירם ומרחיבה את סל המוצרים שלה.

רכישות קודמות

לא מדובר במהלך שזר לפולירם – רק ב-2019 דיווחנו על רכישת מפעל PETLON שבאנגליה, המתמחה בתרכוב ומחזור ניילון ו-PET. רכישת חברה זו חיזקה את יכולותיה של פולירם בתחום המיחזור, פעילות ההולכת וצוברת חשיבות עקב פעילות רגולטורית מוגברת בשנים האחרונות. רכישת המפעל באנגליה הצטרפה לרכישת אתר ייצור בארה"ב, המספק מענה לפולירם בשוק הצפון אמריקני, המוטה לייצור מקומי.

פולירם – מתקדמת בעקביות

פולירם נמצאת בתנופת התפתחות גדולה ומואצת בשנים האחרונות. הדבר ניכר הן גיאוגרפית, עם ייצור ביבשות שונות, והן טכנולוגית בכניסה לתחומים חדשים. הרכישה הנוכחית מרחיבה את פעילות החברה בתחום החומרים ההנדסיים (EP), ומרחיבה את פעילותה בתעשיית הרכב, שמתחממת והולכת עקב המעבר לייצור רכבים חשמליים.