פולירם מחלקת דבידנד של 30 מיליון ש"ח ומדווחת על תוצאות שיא במחצית 2021

ההכנסות במחצית הראשונה של 2021 גדלו ב-47% ועמדו על כ-460 מיליון ש"ח. מתוכם 60.5 מילון ש"ח רווח. בגינם תחלק החברה דבידנד של 30 מיליון ש"ח ברבעון, המסתכם ב-70 מיליון ש"ח דבידנד מתחילת השנה

פולירם, הנמצאת בשליטת קרן פימי, דיווחה על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה ולרבעון השני של 2021 המשקפות המשך צמיחה ורווחיות שיא בכל מגזרי הפעילות של החברה. צמיחה חדה במכירות פולירם, לצד הגדלת כושר הייצור ושיעורי ניצולת גבוהים יותר במפעלי החברה, הובילו לשיא ברווח הנקי שהגיע ל-60.5 מיליון שקל ו-34.4 מיליון שקל במחצית הראשונה וברבעון השני של 2021, בהתאמה. הדבידנד שמחולק ברבעון השני עומד על 30 מיליון ש"ח. הוא מצטרף לדבידנד נוסף שחולק ברבעון הקודם כך שהדיבידנד המצטבר מתחילת השנה מגיע לסך של 70 מיליון שקל.

במהלך הרבעון השני, חנכה פולירם קו ייצור נוסף בארה"ב ומשקיעה בימים אלה ב-3 קווי ייצור נוספים, מהם קו ייצור חדש בישראל למיחזור פלסטיק. קו זה מצטרף למפעל מיחזור שרכשה החברה באנגליה בסוף 2019.

יובל פלג, מנכ"ל פולירם, מסר: "פולירם חווה ביקוש גובר למוצריה וממשיכה להגדיל בהתמדה את מערכי הייצור. ב-5 השנים האחרונות ביצענו השקעה ב-11 קווי ייצור חדשים, ובכוונתנו להשלים עד סוף השנה השקעה ב-3 קווי ייצור נוספים לאור חתימת הסכמים עם לקוחות חדשים וכניסה לטריטוריות חדשות. בשוק האמריקאי הצלחנו כמעט להכפיל את מכירות החברה מתחילת השנה ואלה חצו את רף 100 מיליון שקל. בנוסף, על רקע העלייה במחירי התובלה הימית והאווירית, מצליחה פולירם למקסם את הפריסה הגלובאלית הרחבה, בארה"ב ובשווקים נוספים בעולם".

יובל פלג, מנכ"ל פולירם

יגאל פינגרמן, סמנכ"ל הכספים של פולירם, מסר: "פולירם מציגה צמיחה מהירה ושיפור ברווחיות, תוך שמירה על מאזן יציב ותזרים חזק. האיתנות הפיננסית של פולירם מאפשרת לנו להמשיך ולבצע השקעות בקווי ייצור ובפיתוח חדשנות, לצד חלוקת דיבידנד עקבית למשקיעים, שהסתכמה ב-70 מיליון שקל מתחילת השנה  ובכ-270 מיליון שקל על פני 6 השנים האחרונות".

לפולירם פריסה גלובאלית באמצעות 5 מפעלים, 9 חברות בנות ולמעלה מ-40 מפיצים. החברה משווקת יותר מ-1,300 מוצרים למעל ל-800 לקוחות. החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בדצמבר 2020. בעלת השליטה בחברה היא קרן פימי (39%) לצד מושב רם און (26.4%).