פולירם משלימה את רכישת החברה בארה"ב ומבטיחה להכפיל את שטח המפעל עד 2025

החברה, שבשליטת קרן פימי, נערכת להרחבת פעילותה בארה"ב, ולטובת כך, משלימה את הרכישה של חברת הבת בארה"ב המתמחה בקו מוצרי הבונדירם

בהמשך לדיווח החברה במהלך הרבעון השני, מעדכנת חברת פולירם, הנמצאת בשליטת קרן פימי, כי השלימה את מימוש אופציית ה-CALL לרכישת מלוא החזקותיו של השותף (49%) בחברה הבת Polyram USA – Creative Functional Polymers, LLC. חברה זו, שהינה חברת הבת הגדולה ביותר של פולירם, מפיצה בצפון אמריקה את מוצרי הבונדירם של פולירם. לאחר מימוש האופציה, מחזיקה החברה ב-100% מהון המניות של פולירם USA.

התמורה אותה שילמה החברה בגין רכישת מניות השותף ב-פולירם USA הסתכמה בסך של כ-4.9 מיליון דולר, אשר מומנה באמצעות אשראי בנקאי.

לצד השלמת המכירה, חתמה פולירם על הסכם הפצה עם השותף האמריקאי אשר יהווה תשתית להמשך ביסוס והרחבת היקף הפעילות בארה"ב. מהלך זה צפוי להוביל לחיסכון משמעותי של כמיליון דולר בשנה בהוצאות התפעול של הפעילות בארה"ב, ובתרומה של כ1 מ' דולר נוספים לרווח המיוחס לבעלי המניות.

יובל פלג, מנכ"ל פולירם: "אנו שמחים לדווח על מימוש האופציה לרכישת חברת הבת הגדולה ביותר שלנו, מהלך שיאפשר לנו להפחית בעלויות השיווק ויהווה בסיס להרחבת הפעילות שלנו בארה"ב. לצד הרחבת פעילות ההפצה שלנו בארה"ב ועל רקע מגמת גידול הפעילות והפרויקטים עתידיים של החברה, אנו צפויים להכפיל את שטח המפעל בארה"ב, במהלך שצפוי להסתיים במחצית השנייה של 2025."

יובל פלג, מנכ"ל פולירם

את החציון הראשון של שנת 2024, סיימה פולירם עם הכנסות של 511 מיליון שקל, והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ-52.4 מיליון שקל, גידול של כ-20% לעומת התקופה המקבילה ב-2023. מתחילת השנה, חילקה פולירם דיבידנדים בהיקף מצטבר של כ-20 מיליון שקל לבעלי המניות.