צורת התקשורת עם לקוחות קיימים וחדשים משתנה. כלים דיגיטליים הופכים לחשובים יותר ויותר והריחוק החברתי אשר הקורונה כפתה עלינו רק האיץ את השינוי. אז מה זה שיווק דיגיטלי, למי זה מתאים ואיך מתחילים? כנסו לקריאה👇
אנשי מכירות בשנות ה-80 היו עוברים מבית לבית ושוטחים את מרכולתם. מאז אומנם השתכללנו, אבל עד לפני שנה ביקורי לקוחות אישיים נשארו כמאמץ השיווקי העיקרי של חברות רבות בתעשייה. נכון שאנשי השיווק לא שלפו מהמזוודה שואב אבק חדש, או קופסאות Tupperware אבל בסיס השיטה נשאר כשהיה, את המכונית החליף המטוס ואת המזוודה החליפה מצגת חברה מעניינת ודוגמאות למוצרים.
למה דווקא עכשיו לעבור לשיווק דיגיטלי?
מגפת הקורונה כפתה עלינו ריחוק חברתי. הנסיעות ללקוחות בחו"ל הצטמצמו לחלוטין וגם בארץ דלתות המפעלים לא היו פתוחות כבעבר לקבלת אורחים. תהליך זה נתן זריקת מרץ למגמה שכבר חלחלה אצלנו בשנים האחרונות – מעבר לשיווק דיגיטלי. ההוכחה הטובה ביותר היא אם אתם קוראים דברים אלו כרגע על גלי האינטרנט.
מה זה שיווק דיגיטלי?
שיווק דיגיטלי מתייחס למגוון דרכים דיגיטליות לפנייה ללקוחות, קיימים וחדשים, במטרה לשמר ולהגדיל את חשיפת החברה. החל מפרסומות ממומנות בגוגל, ניהול דפי חברה ברשתות חברתית, הוצאת ניוזלטרים ועדכונים, כתיבת כתבות וקידומן, קידום אתרים ועוד. גם במקרה זה אתה "נוקש על דלת" אולם כל נקישה פונה למעשה למספר דלתות רב, בו זמנית, בכל העולם. חלקן יישארו סגורות אך חלקן ייפתחו בפניך ואף ירכשו בסופו של דבר את "שואב האבק" שלך.
למי זה מתאים?
כל חברה, בכל גודל, יכולה ליהנות מהתועלת שבשיווק דיגיטלי. קידום מסוג זה לא מצריך תשתית מורכבת אלא החלטה תוך ארגונית להקצות לנושא משאבים.
אני יכול לעשות שיווק דיגיטלי לבד?
קודם כל, בטח! גם אם אתה מכירים את התחום, וגם אם לא, ניתן ללמוד את הנושא עצמאית וליישם. חלק מהכלים נגישים וזמינים גם למשתמשים לא מיומנים. אולם העבודה דורשת זמן השקעה. לא ניתן "לעשות אותה על הדרך". הדחוף והשוטף הקיימים תמיד ידחקו את הטיפול בנושא הצידה.
אז איך בכל זאת מתפנים לניהול השיווק הדיגיטלי של החברה?
קיימות שתי אפשרויות להתקדמות: האחת לגייס אדם בחברה שיהיה אמון על הנושא. השנייה, להיעזר בשירותי תמיכה חיצוניים מול חברה שזו ההתמחות שלה.
איך חברה חיצונית תוכל בכלל להבין את הטכנולוגיה ולייצג אותי?
לא כל סוג של עבודה בשיווק דיגיטלי מצריך כניסה מעמיקה לעולם המומחיות הטכנולוגית שלך. כתיבה של תוכן היא יוצאת דופן והתוצאה אכן יותר מוצלחת אם הכותב מכיר את התחום ומשלב הבנה מקצועית.
למה דווקא PlasticTime?
לאורך השנים האחרונות צברנו ניסיון בעבודה מול חברות, גדולות וקטנות, בשיווק דיגיטלי. אנחנו מביאים איתנו לשולחן שילוב מנצח: הכרות עם פלטפורמות העבודה השונות, יכולות עיצוב גרפי, ניסיון רב בעבודה ויצירה של תוכן והבנה מקצועית טובה של הטכנולוגיה ותחום העיסוק שלכם.
איך יודעים שזה עובד?
אנחנו רואים תוצאות טובות אצל חברות מהתעשייה הנעזרות בשירותינו. אבל למה להאמין אם אפשר למדוד? תוצאות העבודה מדידות בקלות. כל חשיפה, קליק, כניסה, תגובה, שיתוף או יצירת קשר נרשמת ואלו ברי השוואה ליעדים אותם נקבע יחד איתכם מראש.
באילו עלויות מדובר?
טווח העלויות רחב מאוד, תלוי בסוג השירות המבוקש. לא חייבים להתחיל את הכניסה לתחום בכל האפיקים בו זמנית. ניתן לבחור אפיק התקדמות בודד, להתנסות איתו, לראות שהוא אכן מביא לתוצאות ובמידה וכן להתקדם משם.
לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון:
נעה אלבוחר, 052-399-0860, [email protected]