כתר דוחה את ההנפקה בנאסד"ק, שהיתה אמורה להתבצע עד סוף 2021

הנפקת מניות לציבור היתה אמורה להתבצע בבורסת וול-סטריט עד סוף השנה הנוכחית, לפי שווי של עד 3 מיליארד דולר. עם זאת, לאחר קבלת אינדיקציות בנוגע לשווי נמוך יותר, החברה תדחה את ההנפקה ותנסה שוב במהלך 2022

מפעל כתר אלון תבור. קרדיט: כתר

קרוב לחודשיים מאז שדווח על הגשת התשקיף לרשות ני"ע בארה"ב על ידי כתר פלסטיק, החברה דוחה את ההנפקה אשר תוכננה להתבצע עד סוף שנת 2021. לאחר קבלת אינדיקציות על שווי נמוך מהצפוי, ההנפקה תדחה למחצית הראשונה של 2022, בתקווה לביצועים טובים אשר ישפרו את הערכות שווי החברה.

כתר, הקבוצה הגדולה בעולם לייצור מוצרי ריהוט גינה, בית ואחסון נוסדה בישראל ב- 1948. היא נמצאת בשליטת קרן BC פרטנרס המחזיקה ב-80% ממניות החברה אותן רכשה בשנת 2016 ממיסד החברה, סמי סגול שממשיך להחזיק ב-20% ממניותיה. מטה החברה, האסטרטגיה, מרכז החדשנות ומרכזי הפיתוח של כתר נמצאים בישראל, וכך גם 9 מתוך כ-20 מפעליה בעולם, כאשר בשנה הקרובה יוקמו שני

מפעלים נוספים, שיציעו מאות מקומות עבודה חדשים. כתר ישראל היא יצואנית המכולות הגדולה בארץ עם כ-55 אלף מכולות שייוצאו מישראל לרחבי העולם בשנה האחרונה. במפעלי כתר בישראל יוצרו בשנה האחרונה לבדה 16 מליון פריטים שונים שנמכרו בכ-100 מדינות בכל רחבי העולם. הקבוצה מעסיקה מעל 5000 עובדים ברחבי העולם. בכתר ישראל מועסקים קרוב ל-3000 עובדים.

כתר מחולקת בפעולותיה ל-3 אזורים עסקיים גלובליים: אירופה, צפון אמריקה וישראל. בעוד באירופה וצפון אמריקה הייצור והמכירה הם לוקאליים, האזור הישראלי מייצר ומייצא מהארץ – לכל העולם. מרכזי כובד הייצור המשמעותיים בקבוצה ממוקמים בישראל, כמו גם הפיתוח והחדשנות.