קירור אחיד ויעיל של תבניות עם ליבות פליז ספירליות של חברת HASCO

ליבות ספירליות חדשות בעלות כריכה בודדת או כפולה להעברת חום יעילה וקירור אופטימאלי

בתהליך ייצור התבניות אנו שואפים לקירור אחיד ככול הניתן של המוצר הסופי. לצורך כך, קיים שימוש הולך וגובר ב-Conformal cooling. קירור שכזה ניתן להשגה במגוון שיטות כאשר אחת מהן – ליבות ספירליות מאפשרות הולכה אפקטיבית של מדיום הקירור לאורך קירות הליבה. כך מובטחת העברת חום יעילה וקירור אופטימאלי של ליבת התבנית.

הליבות הספירליות החדשות של HASCO, המגיעות בכריכה אחת (Z960), או בשתי כריכות (ZP610), תוכננו במיוחד עבור קירור שכזה. מכיוון שמדיום הקירור מועבר על פני שטח גדולים במיוחד, העברת החום מתרחשת באופן מהיר ויוצרת מערכת קירור יעילה עם פיזור הומוגני של הטמפרטורה לכל אורכה.
הליבות העשויות מהמתכת פליז ומסופקות על ידי HASCO באופן בלעדי. הן מפגינות התנגדות טובה לקורוזיה אלקטרוכימית וכך מתאימות עבור כל חומרי הקירור כמו מים, אדים חמים, שמן ואוויר. יתרון נוסף הוא עמידותן הגבוהה התורמת להגדלת מרווחי הזמן בין העצירות הנדרשות לצורך תחזוקה.

הליבות עם כריכה אחת (מסדרה Z960) מתאימות לחיבורים מקביליים בעוד שהליבות עם הכריכות הכפולות (מסדרה ZP610) מתאימות לשימוש בחיבורים סדרתיים. גרסאות הפליז החדשות עמידות לטמפרטורות של עד 250°C ומשלימות את סל המוצרים הנרחב לקירור תבניות המוצע על ידי חברת HASCO.

למידע נוסף: א.א. נייגר, 04-629-1860/1, [email protected]