פשוטה וחכמה: TOYO מציגה את סדרת המכונות החדשות Si 6S

מערכת בקרה נוחה, פתיחת דלתות רחבה ושיפור במנגנון הנעילה של תבניות לפיזור כוח אחיד. הסדרה החדשה כבר הגיעה לישראל והותקנה במהלך יולי אצל יצרן מקומי

TOYO השיקה לאחרונה את סדרת המכונות Si 6S (תמונה 1). הסדרה מציגה שיפורים במספר פרמטרים, שעיקרם להקל על נוחות התפעול ולשפר את איכות המוצר. מכונות ראשונות מסדרה זו הגיעו לארץ והותקנו אצל יצרנים מקומיים במהלך חודש יולי.

תמונה 1: סדרת מכונות Si 6S של TOYO – בקרה משופרת, נוחות שימוש תוך שיפור תהליך ההזרקה

בין יתרונות הסדרה החדשה ניתן למנות:

  • נראות גבוהה. נראות הנתונים נוחה ומבנה המסכים ידידותי למשתמש. כל הנתונים זמינים ונראים במסך אחד (תמונה 2). כך, ניתן לראות במבט בודד את הפרמטרים ולהבין את מצב המכונה.
  • תפעוליות משופרת. מסך המכונה מתפקד גם כמסך מגע ומאפשר הפעלה אינטואיטיבית, בדומה לטלפון חכם.
  • התאמה למפעיל. עיצוב המסך אישי וניתן לבחור בו את התוכן המוצג. כך ניתן להתמקד במידע הרלוונטי ולעבד את הנתונים במהירות ובקלות.
  • ידידותיות למשתמש. איסוף וקיבוץ מידע לשימוש קל ונוח.
  • עיצוב מכני לנוחיות עבודה. במכונה החדשה בוצעו שינויים במבנה. פתיחת הדלתות הורחבה והיא מאפשרת גישה נוחה יותר למפעיל בעת הרכבת תבנית. שינויים אלה בוצעו לאחר מעקב והקשבה למשתמשים והתאמת ההנדסה לנוחיות המפעיל ללא פגיעה בבטיחות.
  • יציבות הזרקה וייצור משופר. לסדרה החדשה מגוון גדול של יחידות הזרקה המאפשרות שימושים שונים במכונה והתאמה של המכונה הסטנדרטית לצרכי המפעל והייצור ללא עלות נוספת.
  • שיפור מנגנון נעילת תבנית. מכונה בגודל של 550 טון נוספה לסדרה החדשה בכדי לאפשר התאמה ופיזור טוב יותר של מכונות סטנדרטיות. מנגנון כוח נעילה אופטימלי פותח בשיתוף עם האקדמיה היפנית. המנגנון מבטיח פיזור אחיד של כוח הנעילה ישירות על גבי התבנית. מנגנון נעילה מותאם לעבודה גמישה על גבי תבניות גדולות או מורכבות. במכונות הגדולות הותאם מנגנון נעילה קשוח במיוחד.
תמונה 2: לוח הבקרה המשופר בסדרת Si 6S של TOYO. כל פרמטרי העבודה נראים בצורה נוחה במבט אחד

את הסדרה החדשה, כמו גם פיתוחים נוספים, ניתן יהיה לראות בביתן TOYO ב-K, אולם 13, ביתן C77. צוות מולטיפק פלסטיק, הנציגים הישראלים של החברה, יחכה לכם במקום.

למידע נוסף: מולטיפק פלסטיק, אהוד נוימן, 050-495-1655, [email protected]