יעילים הרבה יותר כצוות – KraussMaffei ו-NETSTAL

KraussMaffi ו-NETSTAL מתאחדות תחת המטריה המשותפת של KraussMaffei, למען הגדלת תחום המוצרים המשותף ושיפור השירות ללקוח

תמונה 1: מכונת הזרקה NETSTAL ELIOS 4500

החברות KraussMaffei ו-NETSTAL משלבות את המומחיות שלהן במכונות לתעשיית ההזרקה תחת מיתוג משותף: KraussMaffei – חזית אחת ללקוח (One face to the customer). NETSTAL ימשיכו כמותג תחת המטריה שלKraussMaffei , ויוקם מטה מכירות עולמי חדש למען קרבה ללקוחות ושיפור זמני התגובה. האיחוד מחזק את מומחיות החברה בעיקר בתחומי הטכנולוגיה הרפואית והאריזה. "תחת מותג אחד וחזק אנחנו משלבים את מומחיות ההזרקה שלנו מכל התחומים", אומר הנס-אולריך גולץ (Hans-Ulrich Golz) נשיא חטיבת ההזרקה של KraussMaffei, "נמשיך, יותר מתמיד, לדחוף קדימה את עולם ההזרקה, עם הקו המנחה המשותף החדש שלנו – פלסטיקה חלוצית".

המכונות המוכרות (סדרות PX, CX, GX, MX של KraussMaffei, ו-ELION, ELIOS ו-PET-LINE של NETSTAL), ואתרי הייצור יישארו ללא שינוי.

אפשרויות ברורות לצמיחה באריזות ובטכנולוגיה רפואית

עם מגוון המוצרים של KraussMaffei ושל NETSTAL המשלימים זה את זה, ניתן לחזות אפשרויות צמיחה בתחומי האריזה והטכנולוגיה הרפואית. "בתחום האריזות אנחנו מציעים ללקוחותינו טווח ייחודי. החל ממכונות של NETSTAL להזרקת אריזות דקות דופן, ועד לפתרונות עבור מוצרים לוגיסטיים כמו קופסאות גדולות, עבורם מומלצות סדרות GX ו-MX של KraussMaffei" אומר הנס-אולריך גולץ. תערוכת K-2019 מראה את הכיוון הזה בבירור כשלצד מכונות ההזרקה הרבות מוצגת גם מכונת NETSTAL ELIOS 4500 המייצרת 6 כלי-אוכל עגולים (במשקל 250 גרם כל אחד) עם עיטור IML בפחות מ-3.5 שניות (תמונה 1). כדי להתאים לכלכלה המעגלית כלים דקי דופן אלה מיוצרים מפוליפרופילן ממוחזר ומאושר לשימוש במזון.

בתחום הטכנולוגיה הרפואית המכונה המהירה NETSTAL ELION 800 מדגימה מהירות עבודה ודיוק גבוה, בייצור של 16 מזרקים העשויים מ-COC (Cyclic Olefin Copolymer) בתנאים של חדר נקי. תפעול חכם (Smart Operation) של מערכת הבקרה aXos מבטיח התאמה לדרישות ה-GMP. הדפסה הדיגיטלית על גוף המזרק תוך כדי ייצור מהווה חידוש טכנולוגי.

NETSTAL הוכתרה כיצרנית של מכונות ההזרקה הטובות ביותר לשנת 2019

עוד לפני המיתוג המשותף תחת המטרייה של KraussMaffei הוענק ל-NATSTAL פרס יצרנית מכונות ההזרקה הטובות ביותר לשנת 2019, בטקס פרסי הייצור והאריזה, מטעם GHP (Global Health and Pharma) (תמונה 2). טקס הענקת הפרסים מצביע על היכולות החדשניות של תעשיית האריזה הרפואית ביותר מ-50 קטגוריות. הבחירה ב-NETSTAL השוויצרית נעשתה לאחר מחקר פנימי, סקרים, והערכה של וועדת הפרס שהורכבה מנציגים מהתעשייה, מחוקרים ומעיתונאים.

תמונה 2: NETSTAL זוכה בפרס הייצור והאריזה מטעם GHP

למידע נוסף:

ביתן NESTAL בתערוכה: Hall 15 / C24 – C27

הסוכן: יועצים, אורני, 050-524-8181,[email protected]