חשמלית לכל מפעל: יתרונות שימוש במכונות HAITIAN לשוק הישראלי

שילוב ייחודי של שיתוף פעולה גרמני – סיני בהנדסה ובייצור מאפשר מכונות אמינות ויעילות במחיר אטקרטיבי המורכבות גם בסין וגם באירופה עם אותו מפרט. מגוון המכונות המוצע רחב: מכונה חשמלית, מכונה סרוו הידראולית, מכונת הזרקה סיליקון, מכונה חשמלית דו קומפוננטית ומכונה היברידית שהושקה לאחרונה

חברת HAITIAN, שחגגה לפני שנתיים 50 שנות פעילות, מציעה מגוון רחב של מכונות הזרקה ופתרונות יצור לשוק הישראלי בו היא פעילה כבר למעלה מעשור.

בחזית הטכנולוגית של החברה עומדות מכונות הזרקה מסדרת ZHAFIR הן מגיעות בטווחי גדלים של 40-3,300 טון וכראייה לחוזקן בשוק נרחיב כי למעלה מ-13,000 מכונות מסדרה זו כבר הותקנו ביותר מ-50 מדינות בעולם.

מכונות ZHAFIR מהווה שילוב ייחודי של מזרח ומערב המאפשר ללקוחותיה להנות מכל העולמות. המכונות מתוכננות בגרמניה, עובדה המקנה למכונה דיוק ועוצמה גרמנית, המגיעים מתכנון קפדני ומוצלח. לעומת זאת, הייצור עצמו מבוצע לרוב במפעל HAITIAN בעיר Ningbo שבסין, דבר המקנה למכונה מחיר אטרקטיבי ותחרותי מאוד וזמני אספקה קצרים המאפיינים את הייצור בענק האדום. יתרון משמעותי זה הוא שאפשר למכונות HAITIAN, ממשפחת ZHAFIR לבצע מהפכה בעולם ההזרקה תוך הנגשת המכונה החשמלית לכל מפעל, גדול כקטן.

Jenius – היברידית חדשה בשוק

השנה הצטרפה למשפחת ZHAFIR דגם חדש של מכונה, ה-Jenius (תמונה 1). דגם זה מורכב ממכונת שתי פלטות, היברידית, המשלבת יחידת הזרקה חשמלית ויחידת נעילה הידראולית. את  הדגם החדש ניתן לקבל במגוון רחב של מאפיינים להתאמה מירבית לצרכי הייצור של הלקוח.

תמונה 1: מכונת Jenius, היברידית חדשה מבית ZHAFIR להתאמה מירבית ללקוח

סידרת זו מצטרפת לסדרות הוותיקות יותר של החברה, Zeres & Venus, הפועלות מתחילת שנות האלפיים בארץ ובעולם (תמונה 2). מכונות וותיקות ואמינות אלו, חשמליות או היברידיות, כבר עובדות בשוק הישראלי במגוון תחומים: מוצרים טכניים לתעשיית הרכב, מוצרי חקלאות, אריזות מזון דקות דופן, מוצרים לטיפול במים ועוד.

תחומי פעילות אלו חולקים צרכים משותפים ההכרחיים להצלחת המפעל: מכונות בעלות דיוק גבוה, אמינות, נוחות לתפעול, עם חזרתיות גבוהה, זמני מחזור קצרים, חסכוניות באנרגיה, הגנת תבנית מעולה והחזר השקעה קצר. מכונות ZHAFIR צולחות בקלות את הדרישות הללו ומאפשרות גם למפעלים קטנים ובינוניים לעבוד ביעילות ללא התפשרות על איכות התוצר הסופי.

תמונה 2: מכונה חשמלית מדגם Venus למגוון יישומים בתעשייה

חידושים במכונות החשמליות ב- Chinaplast2019

בתערוכה האחרונה הציגה HAITIAN כמה חידושים בתחום מכונות ההזרקה כמו גם מגוון רחב של רובוטים חשמליים מסדרת Hilectro מבית HAITIAN, להוצאת המוצר מלמעלה או מהצד. בין החידושים ניתן היה לראות:

  • מכונה חשמלית, דו קומפננטית, חדשה: המכונה מסדרת ZE-WM של החברה מהווה פתרון אטקרטיבי למכונות דו-קומפננטיות. המכונה ייצרה כיסוי אחורי לשעונים חכמים, בתבנית בעלת 4 שקעים, עם PC שקוף וצבעוני, בזמן מחזור של 45 שניות.
  • הזרקה חשמלית לסיליקון נוזלי: המכונה מתאימה לעבודה בסביבת עבודה נקייה הקיימת בייצור לתחום התרופות, הרפואה ומוצרי תינוקות.

למידע נוסף: אסף תעשיות, בני מאייר, 052-398-4873, [email protected]