חוויית מדידה חדשה מבית ZUMBACH

RAYEX® S של ZUMBACH – טכנולוגייה המבוססת על קרני רנטגן למדידת עובי של מוצרים חד או רב שכבתיים

בחירת טכנולוגיה מתאימה לבקרת האיכות חשובה מאין כמוה. גורמים רבים נלקחים בחשבון, יחס עלות מול תועלת, דיוק המדידה, נוחות השימוש ורמת התחזוקה. חברת ZUMBACH השוויצרית, שנוסדה עוד ב-1957, חרטה על דיגלה לספק מוצרים אמינים ואיכותיים וניתן לראות רבים מהן בשוק, עובדים בהצלחה שנים רבות.

אוגדן עמנואל, ZUMBACH, בקרת צנרת
יחידת המדידה RAYEX® S לבקרת צנרת

בקרת צנרת

RAYEX® S – מערכת המדידה הנייחת של ZUMBACH מבוססת על טכנולוגיית קרני רנטגן ופותחה במיוחד עבור צינורות מוקצפים, מוצרים מגופרים, זרנוקים הידראוליים, PEX וכדומה. המערכת מודדת ומבקרת קוטר, אובליות, עובי דפנות וחריגויות שונות במוצרים חד שכבתיים או רב שכבתיים עד ארבע שכבות. מערכת המדידה מספקת ערכי מדידה מדויקים ומהימנים עבור צינורות וזרנוקים בעלי קוטר חיצוני של עד 80 מ"מ, בעזרת טכנולוגיית רנטגן ופתרונות תוכנה עדכניים.

שילוב של מערכות העיבוד ואיסוף הנתונים מאפשר לשלוט בקו הייצור בצורה אוטומטית. על ידי שליטה במהירות הקו או האקסטרודר, המדדים מבוקרים עד לערך המבוקש. התצוגה מראה את הערכים מספרית ובאופן גרפי, כמו גם את המגמות ואת הנתונים הסטטיסטיים. תצוגה גרפית זו מספקת למפעיל תמונה ברורה של המתרחש. בנוסף, למערכת יכולת להקטין את עובי הדפנות למינימום המבוקש. הבטחת האיכות והחיסכון בחומר, הנובע מהורדת העובי, מאפשרים את שיפור יעילות הייצור.

יתרונות המערכת

יציבות ודיוק גבוהים, תדירות מדידה עד 10 הרץ (במצב סטנדרטי), קלות תפעול בעזרת שני מקרני רנטגן הממוקמים בזווית של 90 מעלות (אין צורך בכיול מחדש אך ניתן לעשות זאת במידת הצורך), בטיחות גבוהה של מקרני הרנטגן תוך שימוש במיסוך ייחודי ועמידה בכל תקני הקרינה. מקרני הרנטגן הם איתנים ויציבים, ניתנים להחלפה בקלות ולא דורשים מי קירור.

למידע נוסף: אוגדן עמנואל, צחי אוגדן, 054-300-0666, [email protected]