חברת WELL-LIH, ענקית הרובוטיקה הסינית, מציגה ב-CHINAPLAS

החברה השיקה סדרת רובוטים לינאריים חדשה (FA), עם תכנות ידידותי ומחיר אטרקטיבי. סדרת רובוטים בעלי צירים חופשיים (WR) ומערכת IML מהירה ומדויקת

חברת WELL-LIH, ענקית הרובוטיקה הסינית, הציגה בתערוכת הפלסטיקה CHINAPLAS אשר התקיימה זה מכבר
בעיר גואנז'ו, מגוון חידושים וסדרות חדשות של רובוטים מתוצרתה

סדרת הרובוטים החדשה FA

רובוטים סרבו ליניאריים מהירים המתאימים לעבודה עם מכונות הזרקה בגדלים שביו 50 ל-1300 טון (תמונה 1). שלושת הצירים הליניאריים מונעים על ידי מנועי סרבו מהירים בטכנולוגיה יפנית, כמו גם ווסתי ההנעה. מערכת בקרה הפועלת בטכנולוגיית ה-CANopen בתקשורת Fieldbus מהירה מאפשרת תנועה מהירה ומסונכרנת של הצירים. תכנות הרובוט ידידותי ביותר באמצעות תכנת גרפי בעל צג מגע רחב. ניתן לתכנת את הרובוט offline באמצעות תוכנה חיצונית חינמית. ניתן לספק מגוון רחב של תוספות להתאמה מלאה למשימת הייצור הנדרשת. סדרה FA מיוצרת בפס ייצור המוני, דבר אשר ממצב את הרובוטים מסדרה זו כאטרקטיביים ביותר בענף.

תמונה 1: סדרת הרובוטים FA, שלושה צירים, מנוע סרבו. מהירים במיוחד עם תכנות ידידותי ומחיר אטרקטיבי

סדרה WR – צירים חופשיים לעומסים גבוהים

זו סדרה של רובוטים בעלי צירים חופשיים לעומסי עבודה גבוהים, דוגמת אלה מתוצרת היצרנים היפנים והאירופאים המובילים (תמונה 2). סדרה WR מיוצרת במפעל החברה בנינגבו בשיתוף פעולה עם יצרן יפני מוביל. מנועי הסרבו, כמו גם כל מכלול המסבים, הינם מתוצרת יפן. הסדרה מיועדת לביצוע משימות מגוונות כגון משטוח, אריזה, פריקה והטענת מוצרים, הזנת חלקים למיכון עיבוד שבבי או אחר, מיקומם באופן מדויק ביותר ועוד. גוף הרובוט מיוצר מסגסוגת אלומיניום קשיחה והוא בעל דרגת אטימות לאבק ומים בתקן IP65. בתערוכה הוצג רובוט מדגם WR20 בעל כושר נשיאה של 20 ק"ג, מפתח פריסה של 1755 מ"מ וחזרתיות מיקום של 0.06 מ"מ.

תמונה 2: רובוט צירים חופשיים מסדר WR – לעומסים גבוהים ומשימות מגוונות. מנועי סרבו תוצרת יפן

גולת הכותרת, מערכת IML מהירה

גולת הכותרת של התצוגה היה מערך ה-IML האולטרה מהיר אשר פעל יחד בשילוב מכונת הזרקה מתוצרת סומיטומו וייצר 6 אריזות גבינה עגולות עם תווית בזמני מחזור של 2.7 שניות (תמונה 3). המערך כלל מערכת בקרה באמצעות VISION למיקום מדייק של התווית ואיכות ההזרקה.

חברת WELL-LIH מיצבה עצמה זה לא מכבר כאחת היצרניות המובילות בעולם של מערכי IML. קווי ה-IML שלה הם ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר הקיימת היום, הזרוע הצידית הראשית בנויה בשילוב סיבי פחמן לקשיחות יתר והפחתת משקל ואינרציה. החברה מדווחת על מאות מערכים אשר יוצאו עד כה, מרביתם לארה"ב ואירופה. גם השנה כמו בשנים קודמות תציג החברה בתערוכת K2019 בדיזלדורף.

תמונה 3: בסיס מערך IML של חברת WELL-LIH. מאות מערכים כבר יוצאו לארה"ב ולאירופה.

למידע נוסף: אז-אור, פבלו ינובסקי, 054-452-1366, [email protected]