הרובוט התעשייתי של חברת YUSHIN זכה בפרס הנקודה האדומה לשנת 2019 בקטגוריית עיצוב המוצר

הפרס נחשב לאחד משלושת הפרסים היוקרתיים בעולם. הפרס מצטרף לזכיות נוספות של הרובוט, בתחום טכנולוגיות חדישות וייעול אנרגטי

הרובוט התעשייתי היוקרתי FRA של חברתYUSHIN PRECISION EQUIPMENT  (YPE), המתמחה בייצור של רובוטים לתעשיית הזרקת הפלסטיק, זכה בפרס "הנקודה האדומה" (Red Dot Award) בקטגוריית עיצוב המוצר לשנת 2019. הפרס ניתן על ידי מרכז העיצוב נורדרהיין שבאסן, גרמניה.

על הרובוט

הרובוט פותח במיוחד תוך התאמה לאתגרים מובנים בתעשיית הזרקת הפלסטיק כגון: אצוות קטנות, מחסור בכוח אדם או סכנות מובנות בסביבת העבודה. הוא נבנה בהתחשב בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ומצויד בתוכנה שנותנת למשתמש שליטה מיידית וקלה, תוך ניטור הייצור ופתרון בעיות. הרובוט משלב את הטכנולוגיות החדישות ביותר ההופכות אותו לזריז יותר, חכם יותר מהיר יותר ומדויק יותר מאשר הגרסאות הקודמות. הוא מגיע עם בקר ארגונומי המתאים בנוחות ליד המשתמש. כמו כן במסך עם אפשרויות פיצול החוסך את הצורך בשימוש בשני מסכים ותורם ליעילות העבודה. מכיוון שחברת YUSHIN מאמינה בחשיבות של מתן ערך מוסף למוצריה, הרובוט מתוכנן לבצע פעולות נוספות מלבד הרמת החלקים והשמתם במקום. הוא מתוכנן להתממשק עם כל הציוד בהמשך התהליך ולעזור למשתמשים בתהליכי הבקרה, האיסוף והאריזה.

על הפרס

פרס "הנקודה האדומה" הוא פרס עיצוב בינלאומי בעל היסטוריה של מעל 60 שנה, ומוכר כאחד משלושת הפרסים היוקרתיים ביותר בעולם העיצוב, ביחד עם פרס העיצוב iF בגרמניה ופרס מצויינות העיצוב הבינלאומי (IDEA) בארצות הברית. הפרס, שסוקר את המוצרים שיצאו לשוק בשנתיים האחרונות מתפרס על שלושה תחומים: עיצוב המוצר, עיצוב מותגים ותקשורת, ועיצוב רעיון. בשנת 2019 הוערכו, על ידי מרכז העיצוב, יותר מ-5500 מוצרים בהסתמך על קריטריונים כגון: חדשנות, שימושיות, איכות, ארגונומיות, סמליות וכדומה.

עד כה זכה הרובוט FRA של חברת YPE בשלושה פרסים ביפן: מדליית JSME לטכנולוגיה חדשה, פרס לעיצוב מכונה והפרס למיכון יעיל אנרגטית (JMF). הזכייה הנוספת, בפרס "הנקודה האדומה" המוכר בינלאומית, מוכיח שעיצובו היוקרתי של הרובוט מוערך לא רק ביפן עצמה, אלא בעולם כולו.

הרובוט של חברת YUSHIN – זוכה בפרס הנקודה האדומה

למידע נוסף: אנטק טכנולוגיות לתעשייה, אופיר נוה, 050-339-3366, [email protected]