גנרטורים לניטרול חשמל סטטי של Meech הוצגו בתערוכת ICE Europe 2019

חברת Meech International הציגה גנרטורים חדשים לנטרול חשמל סטטי ומוט מיינן חדש בתערוכת ICE Europe 2019 שהתקיימה במינכן בחודש מרץ

חברת Meech International השתתפה בתערוכת ICE Europe 2019 שהתקיימה במינכן בחודש מרץ. בתערוכה הציגה החברה שני גנרטורים סטטיים חדשים: HyperionTM IonCharge 30 ו- IonCharge 50 וכן מוט מיינן HyperionTM929IPS v2 עם פולסי DC בטווח הבינוני.

במערכות החברה, כמו גם בפיתוחים החדשים, משולבת מערכת SmartControl של החברה המותאמת לעידן תעשייה 4.0.

מחוללים סטטים חדשים

שני המחוללים (גנרטורים) הסטטיים החדשים מהווים שדרוג מתקדם ורב שימושי לגרסאות קודמות של החברה. HyperionTM IonCharge 30 קומפקטי ונוח להתקנה ואילו IonCharge 50 עוצמתי וחזק יותר מכל סל המחוללים הקיימים של החברה. בשילוב עם מגוון הציוד הנוסף שיש לחברה להציע, מתאימים גנרטורים אלו לשימוש ביישומים מגוונים הדורשים חיבור זמני של חומרים.

"בזכות השליטה המתקדמת, למחוללים ביצועים מצוינים, חיבורים אמינים והם קלים לשימוש" מספר ראלף סימון (Ralph Simon) המנהל האזורי של חברת Meech ומוסיף, "הם מתממשקים עם רשתות PLC קיימות ומסך המגע שלהם מאפשר מעקב אחר הביצועים ושינויים במידת הצורך".

תמונה 1: מחולל סטטי של חברת Meech.

מוט יינון למרחק עבודה גדול

המוט המיינן HyperionTM929IPS v2, מפגין יכולת יינון עוצמתית ומאפשר מרחק עבודה מקסימלי הגדול ב-50% מאשר המודל הקודם. הוא קל להתקנה ובעל מתח, תדירות ואיזון שניתנים להתאמה מלאה והופכים אותו אידיאלי לשימוש במגוון יישומים. הגרסה החדשה שומרת על המאפיינים של קודמתה, כגון ניטור זרם היונים המבטיח ביצועים טובים וכן מתן התרעות כאשר יש צורך בתחזוקה וניקיון. לדגם החדש מתווספים מוטות היינון הקיימים של החברה המתאימים ליישומים בטווח הקצר (924IPS), הבינוני (929IPS), והארוך (971IPS).

בקרה חכמה בעידן Industry 4.0

מערכת השליטה החכמה של החברה, HyperionTM SmartControl, מאפשרת למפעילים גישה נייחת או דרך מרוחקת לציוד. דרכה ניתן להתאים את הגדרות העבודה על מנת לקבל יעילות מקסימלית ואיכות מיטבית. המערכת נגישה למרחוק דרך מכשירים ניידים ומאפשר למפעילים לבצע שינויים והתאמות עד לשישה מחוללים סטטיים שונים. "Meech מזהה שאוטומציה נכנסת בצעדים גדולים למפעלי העיבוד השניוני" מספר סימון, "מערכת  SmartControlהיא הפתרון שלנו להגדלת נראות הייצור ולשליטה הדוקה. המפעילים צריכים להכיר את המערכת וכך ולהבין כיצד לבצע דרכה שינויים מהירים בדיוק בזמן ובמקום המתאימים".

לסיכום,

ל-Meech יש גם מגוון רחב ומקיף של אביזרים לניקוי יריעות הכוללים ניקוי עם וללא מגע ישיר עם היריעה. "יש לנו שפע של מוצרים שעשויים לעזור לחברות בתחום הפלסטיק, העיבוד וההדפסה לשפר את היעילות, תוך התגברות על בעיות הקשורות לזיהומים או תקלות מכונה. הצוות שלנו זמין לענות על שאלות ולהסביר כיצד החידושים עוזרים לחברה לשמור על תפעול רווחי ומקטינים פחתים וזמני עמידת מכונה", מסכם סימון.

למידע נוסף: א.א. נייגר, 04-6291860/1, [email protected]